خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل داروسازی سها هلال خبر داد؛

تولید جدید‌ترین داروی جلوگیری از عوارض سکته‌های قلبی در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۹۶

داروهای ویژه‌ای برای بیماران مبتلا به‌ ام. اس و مبتلایان به عارضه‌های قلبی در مراحل میانی چرخه تحقیق و توسعه شرکت قرار دارد.

ایلنا: مدیر عامل شرکت داروسازی س‌ها از ورود ۴ آنتی‌بیوتیک جدید به خط تولید این شرکت خبر داد و گفت: داروهای ویژه‌ای هم برای بیماران مبتلا به‌ام. اس و عارضه‌های قلبی در دست تحقیق و توسعه است.

به گزارش ایلنا، " سیامک افاضلی "، مدیرعامل شرکت داروسازی سها از ورود ۴ آنتی بیوتیک جدید در آینده نزدیک به خطوط تولید این شرکت خبر داد و گفت: داروهای ویژه‌ای برای بیماران مبتلا به‌ ام. اس و مبتلایان به عارضه‌های قلبی در مراحل میانی چرخه تحقیق و توسعه شرکت قرار دارد.

افاضلی افزود: به علاوه در خط تولید آنتی‌بیوتیک‌های خوراکی، داروهای مختلف شامل فلوروکینولون‌ها و ماکرولید‌ها در حال تولید است.

مدیرعامل شرکت داروسازی سها همچنین اعلام کرد: قرارداد منعقد شده میان شرکت داروسازی سها و موسسه رویان برای تولید جدید‌ترین داروی جلوگیری از عوارض سکته‌های قلبی نیز به مراحل میانی رسیده است.

افاضلی اذعان کرد: شرکت داروسازی س‌ها با تولید NPS و مکانیزه کردن فرآیندهای تولید و استفاده از تکنولوژی IT در سیستم توزین اتوماتیک و رهگیری الکترونیک مواد در خطوط تولید، مرزهای جدیدی را در تکنولوژی داروسازی کشور تعریف کرده است. در بخش تحقیق و توسعه شرکت هم، داروهای نوینی در شرف تکمیل فرآیند و اخذ پروانه تولید است.

داروسازی س‌ها به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه جمعیت هلال احمر برخی اقلام دارویی را تولید می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز