خبرگزاری کار ایران

درمان دانش آموزان شین آبادی در قالب گروههای ۳ نفره

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۱۱

پروسه درمان دانش آموزان شین آبادی حدود ۵ سال طول می‌کشد / اعمال جراحی دانش آموزان در طی چندین مرحله در قسمت‌های دست و صورت در بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) تهران انجام می‌شود.

ایلنا: رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران از درمان گروهی کودکان شین آبادی در قالب گروه‌های سه نفره خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید " جواد میراسماعیل " با بیان این خبر گفت: تعداد دانش آموزان شین آبادی تحت درمان ۱۲ نفر است که تاکنون در دو گروه سه نفره تحت اعمال جراحی قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه پروسه درمان این دانش آموزان تا حدود ۵ سال طول می‌کشد، افزود: اعمال جراحی دانش آموزان در طی چندین مرحله در قسمت‌های دست و صورت در بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) تهران انجام می‌شود.

میر اسماعیل در ادامه بر انجام کارهای باز توانی مثل فیزیوتراپی، کار درمانی پس از اعمال جراحی در جهت بهبود بخشی در درمان تاکید کرد و گفت: کارهای بازتوانی در‌‌ همان بیمارستان فاطمه الزهرا(س) و یا از طریق خرید خدمت از بیرون انجام می‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در بخش دیگری از سخنان خود از تخصیص یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از سوی دفتر ریاست جمهوری و تخصیص ۱۵۰ میلیون تومان از سوی معاونت درمان وزارت بهداشت برای درمان دانش آموزان شین آبادی خبر داد و اظهار داشت: بیش از این بخشی از درمان این دانش آموزان در بیمارستان ساسان انجام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز