خبرگزاری کار ایران

برگزاری کنفرانس علمی درمان نوین هپاتیت C

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۱۹

تحولات سریع درمان هپاتیت C به تغییر روش‌های درمان معمول شده و به اطلاع‌رسانی در این زمینه نیاز دارد.

ایلنا: رئیس شبکه‌ هپاتیت ایران از برگزاری کنفرانس علمی یک‌ روزه‌ اجماع اصحاب تجربه در مورد خط مشی درمان نوین هپاتیت C و پاسخ درمانی موثر‌تر در بالین که روز پنجشنبه سوم بهمن‌ ماه جاری در هتل همای تهران برگزار می‌شود، خبر داد.

به گزارش ایلنا، " سید موید علویان " اظهار کرد: در سالیان اخیر درمان هپاتیت C به تحولات بزرگی دچار شده است، از جمله معرفی پگ اینترفرون در دههٔ نخست قرن ۲۱ میلادی و معرفی مهارکننده‌های پروتئاز در دههٔ دوم قرن ۲۱ میلادی، است.

وی ادامه داد: به‌گونه‌ای که اثربخشی درمان با منوتراپی اینترفرون که کمتر از ۱۰ درصد بود به بیش از ۷۰ درصد در بیماران با ژنوتیپ ۱ در درمان‌های جدید با مهارکننده‌های پروتئاز رسیده است.

رئیس شبکه‌ هپاتیت ایران افزود: تحولات سریع درمان هپاتیت C به تغییر روش‌های درمان معمول شده و به اطلاع‌رسانی در این زمینه نیاز دارد. کمیته علمی هپاتیت ایران(IHSB) با در نظر داشتن مسألهٔ اخیر نسبت به تشکیل جلسه‌ای در تاریخ ۳ بهمن ۹۲ اقدام کرده است و با دعوت از اساتید، متخصصان و محققان در زمینهٔ هپاتیت، نسبت به تهیهٔ گایدلاین داخلی درمان هپاتیت C اقدام کرده است.

وی اظهار امیدواری کرد بتوان با برگزاری چنین جلساتی در جهت ارتقاء سلامت جامعه گام موثری برداشت.

براساس این گزارش، کمیته علمی هپاتیت ایران - شبکه هپاتیت برگزارکنندگان این سمینار یک‌روزه هستند هم‌چنین این سمینار برای شرکت‌کنندگان دارای امتیاز بازآموزی آموزش مداوم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز