خبرگزاری کار ایران

مسئول اداره امور رفاهی دانشجویان وزارت بهداشت:

اسامی دانشجویان متأهل گروه پزشکی برای دریافت سبد کالا ارسال شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۹۳

معاونتهای دانشجویی و فرهنگی دانشگاه‌ها لازم است با استفاده از نام کاربری و رمز عبوری که برای بانک شناسنامه خوابگاه‌ها از پیش تعیین شده است با مراجعه به لینک مربوطه نسبت به ثبت و ارسال اسامی دانشجویان حداکثر تا تاریخ ۶ بهمن اقدام کنند.

ایلنا: مسئول اداره امور رفاهی دانشجویان وزارت بهداشت گفت: اسامی دانشجویان متأهل توسط معاونت آموزشی وزارت بهداشت از سامانه الکترونیکی سما استخراج و برای دریافت سبد کالا به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال شد.

به گزارش ایلنا، " پونه جهانگیری " با اعلام این خبر افزود: پس از پیگیری و مذاکرات انجام شده با توجه به اینکه معاونت اجرایی ستاد بسیج اقتصادی کشور نسبت به اخذ آمار و فهرست اسامی دانشجویان متأهل از معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت اقدام کرده است، به همین منظور سامانه ثبت اطلاعات بر روی سایت معاونت دانشجویی و فرهنگی راه اندازی شد.

جهانگیری گفت: معاونتهای دانشجویی و فرهنگی دانشگاه‌ها لازم است با استفاده از نام کاربری و رمز عبوری که برای بانک شناسنامه خوابگاه‌ها از پیش تعیین شده است با مراجعه به لینک مربوطه نسبت به ثبت و ارسال اسامی دانشجویان حداکثر تا تاریخ ۶ بهمن اقدام کنند.

مسئول امور رفاهی دانشجویان وزارت بهداشت اظهار داشت: ساز و کار اجرایی، فرآیند و شیوه توزیع سبد کالا هنوز از سوی مقامات ذیربط اعلام نشده است و سازمانهای مسئول اجرای این طرح در حال جمع اوری اطلاعات هستند و هر گونه گزارش و خبر تکمیلی مرتبط با این موضوع متعاقبا اعلام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز