خبرگزاری کار ایران

حضور نماینده هلال احمر در نشست بین المللی مراقبت‌های بهداشتی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۰۹

معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر ایران، به عنوان نماینده جمعیت در نشست مراقبت‌های بهداشتی در معرض خطر از ۹ تا ۱۱ بهمن ۹۲ در شهر بروکسل پایتخت بلژیک شرکت خواهد کرد.

ایلنا: نماینده جمعیت هلال‌احمر ایران با توجه به عضویت این جمعیت در گروه مرجع نهضت بین‌المللی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر با موضوع پروژه مراقبتهای بهداشتی در معرض خطر، در این نشست حاضر خواهد شد.

به گزارش ایلنا، به این منظور محمد شهاب‌الدین محمدی‌عراقی، معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر ایران، به عنوان نماینده جمعیت در نشست مراقبت‌های بهداشتی در معرض خطر از ۹ تا ۱۱ بهمن ۹۲ در شهر بروکسل پایتخت بلژیک شرکت خواهد کرد.

هدف از برگزاری این نشست تبادل نظر و اطلاعات با جمعیت‌های ملی عضو گروه مرجع و کمیته بین‌المللی صلیب‌سرخ در زمینه فعالیت‌های آتی گروه برای پیشبرد پروژه مراقبت‌های بهداشتی در معرض خطر در سطح جهانی و در ‌‌نهایت ارایه گزارش عملکرد گروه به شورای نمایندگان بعدی که در ۲ سال آینده برگزار خواهد شد، است.

در این نشست همچنین جمعیتهای ملی منتخب صلیب‌سرخ و هلال‌احمر و نمایندگان دولت‌ها شرکت کرده و پیرامون موضوعاتی از قبیل چگونگی حمایت قانونی از مجروحان، بیماران، پرسنل مراقبت بهداشتی و تسهیلات مراقبت بهداشتی بحثو گفت‌وگو خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز