خبرگزاری کار ایران

فرهادی خبر داد؛

خرید بالگردهای سبک برای عملیاتهای امدادی هلال احمر

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۶۸

جمعیت هلال احمر ایران یکی از مطرح‌ترین و بر‌ترین جمعیت‌های دنیا محسوب می‌شود و این موضوع تا جایی پیش رفته که حتی گاهی حضور جمعیت در میان جوامع بین المللی از دیپلماسی‌ها نیز موثر‌تر شکل گرفته است.

ایلنا: رئیس جمعیت هلال احمر از اتمام مراحل خرید چند فروند بالگرد سبک برای حضور در عملیاتهای امدادی طی یکی دو هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا، " محمد فرهادی " در آغاز گردهمایی سراسری مدیران حراست جمعیت هلال احمر با تبریک سالروز آغاز دهه فجر و ورود امام راحل(ره) به کشور، گفت: در حال حاضر در زمانی زندگی می‌کنیم که رایحه زندگی اسلامی به وضوح در میان مردم لمس می‌شود و توفیق خدمت در نظام جمهوری اسلامی نصیبمان شده است.

وی خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر ایران یکی از مطرح‌ترین و بر‌ترین جمعیت‌های دنیا محسوب می‌شود و این موضوع تا جایی پیش رفته که حتی گاهی حضور جمعیت در میان جوامع بین المللی از دیپلماسی‌ها نیز موثر‌تر شکل گرفته است.

فرهادی در ادامه به فعالیت گسترده خادمان جمعیت در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: جمعیت هلال احمر در همه اقدامات خود به عنوان معین دولت وارد عمل شده و گاهی در عملیات‌هایی حضور پیدا کرده که در حیطه وظایف جمعیت نبوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: این حیطه گسترده فعالیت‌ها باید تحت نظارت حراست صورت گیرد و در واقع سلامت سازمانی ما توسط این نهاد پر مشغله پاسداری می‌شود.

فرهادی افزود: حراست جمعیت، مشاور مدیریت مجموعه و امین مسئولان محسوب می‌شود و به همین خاطر نیاز است که نگاه ویژه‌ای به این حوزه حساس داشت.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطر نشان کرد: حراست مجموعه‌ای است که باید اهداف سازمانی‌اش را به خوبی پیش ببرد و اگر قرار است آفتی از خارج و یا از داخل جمعیت را تهدید کند، این مدیران حراست هستند که باید از وقوع آن جلوگیری کنند.

فرهادی با اشاره به لزوم حفظ کرامت انسانی در حوزه حراست، افزود: فعالیت‌های این حوزه حساس گاهی در چارچوب مدون انجام پذیر نیست و و باید برای سرعت عمل بیشتر خارج از برنامه ریزی‌های صورت گرفته وارد عمل شد، به همین دلیل این موضوع همراهی همه حوزه‌های جمعیت هلال احمر را با مسئولان حراست ضروری می‌سازد.

وی با بیان اینکه ۲ میلیون عضو جوان هلال احمر بهترین پشتوانه برای جمعیت محسوب می‌شوند، افزود: برای پیشبرد اهداف جمعیت باید این اعضا تحت آموزش‌های ویژه قرار بگیرند و برنامه مدونی برای ساماندهی اطلاعات دریافتی آن‌ها در نظر گرفته شود.

رئیس جمعیت هلال احمر از اتمام مراحل خرید چند فروند بالگرد سبک برای حضور در عملیاتهای امدادی طی یک یا دو هفته آینده خبر داد و گفت: پوشش عملیاتهای امدادی تا به حال با بهترین شکل صورت گرفته و امیدوارم با تجهیز امکانات نیز رشد بهتری را در این حیطه شاهد باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز