خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی:

۲۵ درصد مشکلات جامعه تهران بزرگ به وزارت بهداشت مربوط می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۲۳

با یک برنامهٔ منسجم و هماهنگ و با همکاری بین‌بخشی و فرابخشی دیگر سازمان‌ها می‌توان در رفع مشکلات بهداشتی تهران اقدام کرد.

ایلنا: رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: یکی از اهداف شورای راهبردی شهر تهران رفع مشکلات و معضلات بهداشتی حاشیه کلانشهر تهران است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، علی اصغر پیوندی بیان کرد: شاید ۲۵ درصد مشکلات و معضلات جامعه تهران بزرگ به وزارت بهداشت و دانشگاههای علوم پزشکی مربوط می‌شود و ۷۵ درصد دیگر این مسائل به سازمان‌های دیگر مربوط است که با یک برنامهٔ منسجم و هماهنگ و با همکاری بین‌بخشی و فرابخشی دیگر سازمان‌ها می‌توان در رفع این مشکلات اقدام کرد.

این عضو شورای راهبردی سلامت شهر تهران تاکید کرد: با توجه به اینکه مشکلات و معضلات در کلانشهر تهران بیشتر از استان‌ها و سایر شهر‌ها است بنابراین به همکاری‌های فرابخشی و بین بخشی گسترده‌ای نیازمند است.

وی خاطر نشان کرد: شورای راهبردی سلامت تهران نیازمند همکاری دانشگاه‌ها و شهرداری تهران است تا بتواند معضلات این شهر را به حداقل برساند.

پیوندی با اشاره به اینکه در حال حاضر با عضویت افراد تأثیر گذار در شورای راهبردی سلامت شهر تهران، شرایط مناسبی فراهم شده است، اظهار امیدواری کرد بتوان فعال‌تر از دوره‌های قبل عمل کرد و نتایج اقدامات این شورا، رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشد.

به گزارش ایلنا، رئیس و اعضای شورای راهبردی سلامت شهر تهران چندی پیش توسط وزیر بهداشت منصوب شدند و اولین جلسه این شورا با حضور اعضای جدید روز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز