خبرگزاری کار ایران

معاون پژوهش بنیاد شهید خبر داد:

تشکیل شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت با ریاست رئیس‌جمهور

کد خبر : ۱۴۲۵۷۶

در شورای عالی فرهنگ و ایثار، علاوه بر رئیس جمهور، رئیس بنیاد شهید به عنوان دبیر و در کنار او؛ ارکان اصلی فرهنگی و اجتماعی کشور مانند وزیر علوم،، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و…حضور خواهند داشت.

ایلنا: معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران از تشکیل شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد و گفت: این شورا با ریاست رئیس جمهور و با عضویت تعدادی از مقامات کشوری شکل خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ حجت الاسلام احمد مازنی(معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران) در حاشیهٔ مراسم افتتاحیه نمایشگاه خوشنویسی که به مناسبت دههٔ فجر برگزار شده بود، گفت: یکی از ابعاد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، کار فرهنگی است که باید با عزم ملی، حمایت همه جانبه و انسجام همراه باشد به همین جهت ما بحثساختار‌ها و زیرساخت‌ها را به عنوان اولویت در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی افزود: در راستای تقویت زیر ساخت‌ها وبراساس ماده ۶۳ قانون خدمات جامع ایثارگران، تشکیل شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت با ریاست رئیس جمهور در دستور کار ما قرار دارد.

مازنی ادامه داد: در این شورای عالی، علاوه بر رئیس جمهور، رئیس بنیاد شهید به عنوان دبیر و در کنار او ارکان اصلی فرهنگی و اجتماعی کشور مانند وزیر علوم،، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یکی از نمایندگان کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، وزیر کشور، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و نماینده مجتهدی از حوزه علمیه قم و برخی دستگاه‌های دیگر حضور خواهند داشت.

معاون امور پژوهشی بنیاد شهید در ارتباط با دیگر اقدامات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثار گران گفت: استفاده از فضای مجازی هم در دستور کار ما قرار دارد هر چند که تاکنون نیز در این زمینه فعالیت‌هایی انجام شده اما به نحو مطلوب نبوده است و نیاز داریم که به لحاظ کمی و کیفی بیشتر از فضای مجازی برای شناساندن شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز