خبرگزاری کار ایران

ارائه گزارش امدادرسانی در شمال کشور به معاون رئیس جمهور

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۵۳

جلسه شورای اداری استان گیلان با حضور معاون رئیس جمهور و دبیرکل جمعیت هلال احمر و سایر مسئولین منطقه‌ای با موضوع ارزیابی نهایی از امدادرسانی در استانهای مازندران و گیلان برگزار شد.

ایلنا: گزارش امداد رسانی جمعیت هلال احمر در استانهای مازندران و گیلان، در جلسه‌ای با حضور دکتر محمدباقر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری ارائه شد.

به گزارش ایلنا، جلسه شورای اداری استان گیلان با حضور معاون رئیس جمهور و دبیرکل جمعیت هلال احمر و سایر مسئولین منطقه‌ای با موضوع ارزیابی نهایی از امدادرسانی در استانهای مازندران و گیلان برگزار شد.

سید احمد موسوى دبیرکل جمعیت هلال احمر در ارزیابی امدادرسانی در مناطق شمالی کشور اظهار داشت: در مقایسه با حوادثمشابه در سایر کشور‌ها، عملکرد و سرعت عمل در پاسخگویی به نیازهای امدادی استان‌های گیلان و مازندران چشمگیر و مثال زدنی است.

وی از نماینده رئیس جمهور درخواست کرد که به موضوع پیشگیری و کاهش خطر پذیری در کنار مقابله و پاسخگویی در جلسات شورای عالی مدیریت بحران کشور توجه بیشتری گردد و جمعیت هلال احمر آماده است در برنامه ریزی و هدف گزاری در این جلسات همکارى موثر داشته باشد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر همچنین در جریان بازدید از روستاهای تحت تاثیر برف و کولاک در استان مازندران، از خدمات به موقع و مناسب امدادگران در این مناطق تقدیر و تشکر کرد.

موسوی که با همراهی مهندس دامادی نماینده مردم ساری در مجلس، معاون عمرانی استاندار مازندران، مدیر کل مدیریت بحران استان مازندران، فرماندار تنکابن و معاون عملیات سازمان امداد و نجات از طریق بالگرد عازم روستاهای کولاک زده استان مازندران شده بود، در جریان بازدید از این روستا‌ها گفت: خدمات امدادی در مناطق مختلف استان مازندارن به خوبی انجام شده و جای تشکر و قدردانی دارد.

وی خاطر نشان کرد: نیروهای امدادی در یک هفته گذشته به خوبی وارد عمل شدند و کارنامه درخشانی از فعالیتهای خود باقی گذاشتند.

موسوی افزود: خوشبختانه با تلاش امدادگران و نیروهای سازمانهای کمک دهنده، شرایط در این مناطق به حالت عادی بازگشته و با این وجود نیروهای امدادی تا اطمینان از حصول آرامش در منطقه حضور خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز