خبرگزاری کار ایران

اهداء ۶۶۷ تخته فرش به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۳۳

اداره کل امور حمایت‌های اجتماعی این نهاد متولی اجرای طرح اکرام و پرداخت تسهیلات ازدواج بوده و درصدد برقراری ارتباط با صاحبان صنایع خانگی در راستای دریافت مساعدت برای کمک به برنامه ازدواج نیازمندان است.

ایلنا: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۶۶۷ تخته فرش توسط فعالان و خیران صنف فرش به ارزش بیش از ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به نوعروسان نیازمند تحت حمایت این نهاد اهداء شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)، " علی محمد ذوالفقاری " با بیان اینکه با هماهنگی‌های انجام شده توسط یکی از حامیان طرح اکرام با برخی از اعضای صنف تولید و توزیع فرش ماشینی، اقدامات ارزشمندی جهت اهداء فرش به نوعروسان سادات نیازمند(ایتام و…) در سراسر کشور انجام شده است، تصریح کرد: بر این اساس ضمن شناسایی و دسته بندی نوعروسان نیازمند در نوبت تسهیلات ازدواج به هریک از آنان یک تخته فرش به ارزش ریالی حدود ده میلیون ریال اهداء شد.

وی گفت: بدیهی است که ترویج این گونه سنت‌های حسنه می‌تواند آثار مثبتی بر استحکام زندگی زوج‌های جوان داشته باشد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام(ره)، افزود: اداره کل امور حمایت‌های اجتماعی این نهاد متولی اجرای طرح اکرام و پرداخت تسهیلات ازدواج بوده و درصدد برقراری ارتباط با صاحبان صنایع خانگی در راستای دریافت مساعدت برای کمک به برنامه ازدواج نیازمندان است.

ذوالفقاری در پایان خاطرنشان کرد: خیران محترم می‌توانند از طریق رایانامه ekram @ emdad. Ir یا owo @ emdad. ir آمادگی خود را برای این اقدام خداپسندانه اعلام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز