خبرگزاری کار ایران

از سوی سازمان بهداشت جهانی اعلام شد؛

سیستم نوین مالی بهداشت و درمان ایران الگوی پیشرفته منطقه

کد خبر : ۱۴۵۲۵۱

کار‌شناسان سازمان جهانی بهداشت طبق بررسی‌های خود سیسیتم شبکه‌های بهداشت کشور را نیز واحدی منسجم معرفی کرده و به اعتقاد این کار‌شناسان ارتقاء و تکمیل این سیستم ضرورت دارد.

ایلنا: سیستم نوین مالی بخش بهداشت و درمان کشور از سوی کار‌شناسان اقتصاد سلامت سازمان جهانی بهداشت به عنوان مدل پیشرفته در منطقه اعلام شد.

به گزارش ایلنا به نقل از وزارت بهداشت " مسعود ابوالحلاج "، رئیس مرکز بودجه و پایش عملکرد وزارت بهداشت با اعلام این خبر بیان کرد: کار‌شناسان سازمان جهانی بهداشت طبق بررسی‌های خود سیسیتم شبکه‌های بهداشت کشور را نیز واحدی منسجم معرفی کرده و به اعتقاد این کار‌شناسان ارتقاء و تکمیل این سیستم ضرورت دارد.

ابوالحلاج در تشریح اهداف حضور کار‌شناسان اقتصاد سلامت سازمان جهانی بهداشت در ایران اظهار داشت: کار‌شناسان سازمان جهانی بهداشت امیدوارند تا همکاری‌های مناسبی را در خصوص گردش منابع حوزه سلامت ارائه نمایند.

وی با تأکید براینکه یکی از اهداف این تیم توجه و تاکید به تقویت نظام سلامت در ایران است افزود: این تیم در نظر دارد با عمل به رسالت خود در مسیر دستیابی به سلامت پایدار و تامین منابع مالی نظام سلامت و کاهش نابرابری‌های منطقه‌ای مجریان حوزه سلامت کشور را در رسیدن به جامعه‌ای سالم و سلامت محور یاری دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز