خبرگزاری کار ایران

دبیر انجمن مغز و اعصاب کودکان ایران:

نباید مردم را نسبت به جامعه پزشکی بدبین کرد

کد خبر : ۱۴۶۴۱۹

طبق قانون اساسی حق نداریم آبروی فردی راببریم / شورای سیاست گذاری رسانه ملی به فکر مردم باشد.

ایلنا: دبیر انجمن مغز و اعصاب کودکان ایران گفت: بدبینی مردم به جامعه پزشکی در سلامت آن‌ها تاثیر خواهد گذاشت.

" سید حسین حسن‌پور " امروز در نشست خبری که در محل سازمان نظام پزشکی برگزار شد در واکنش به برنامه مناظره صداوسیما درباره تخلفات بیمارستان‌ها، زیاده‌خواهی پزشکان و مشکلات نظام سلامت گفت: نمی‌توانیم فعالیت جامعه پزشکی را نادیده بگیریم زمانی بیماران برای درمان به خارج از کشور اعزام می‌شدند اما اکنون از خارج برای درمان به این کشور می‌آیند.

وی با تاکید بر اینکه جامعه پزشکی یسیار خدوم‌ بوده‌اند، گفت: اگر از بدو انقلاب، نگاهی بیاندازیم متوجه می‌شویم بیشترین نظارت بر روی جامعه پزشکی بوده است. در حالی که تعرفه‌های آنان هیچ‌گاه افزایشی به آن صورت نداشته است.

حسن‌پور با اشاره به اینکه اگر هم تخلفی در جامعه پزشکی وجود داشته باشد این مسئله حتما پیگیری خواهد شد، افزود: متاسفم لیست اسامی پزشکان، به دلیل گرفتن زیر میزی در حالی منتشر می‌شود که هنوز از صحت این اطلاعات مطمئن نیستیم.

دبیر انجمن مغز و اعصاب کودکان ایران تاکید کرد: ‌طبق قانون اساسی حق نداریم آبروی فردی را ببریم.

وی با تاکید براینکه این مملکت قانون دارد، افزود: نباید با این گونه برخورد‌ها با جامعه پزشکی دل مردم را خالی کنیم و فکر کنند که همه پزشکان زیر میزی بگیر هستند زیرا در این صورت مردم به جامعه پزشکی بدبین می‌شوند.

حسن‌پور با بیان اینکه بدبینی مردم به جامعه پزشکی در سلامت آن‌ها تاثیر خواهد گذاشت، افزود: از صدا وسیما به عنوان دانشگاه عمومی جامعه انتظار داریم هر مطلبی را به جامعه ورود ندهد و شورای سیاست گذاری رسانه ملی به فکر مردم باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز