خبرگزاری کار ایران

معاینه پزشکی دختران زنان سرپرست خانوار

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۷۳۰

در این چکاپ‌ها پس از اینکه اطلاعات اولیه از بانوان سرپرست خانوار اخذ می‌شود، پزشکان متخصص پرونده‌ها را بررسی کرده و نسبت به شناسایی بیماران اقدام می‌کنند.

ایلنا: مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران با اعلام اینکه بزودی انجام معاینات پزشکی فرزندان دختر زنان سرپرست خانوار آغاز می‌شود گفت: در این طرح پس از اتمام دو دوره چکاپ زنان سرپرست خانوار در مراکز بهداشتی درمانی شرکت شهر سالم، بیش از سه هزار نفر از آن‌ها تحت معاینات مختلف قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، " حسنعلی غفاری " افزود: چهارمین دوره این جشنواره در حالی برگزار می‌شود که تجربیات موفق دوره‌های گذشته را به عنوان پشتوانه خود قرار داده است. این جشنواره علاوه بر به حرکت درآوردن چرخ صنعت، باعثدرآمدزایی و سودآوری برای زنان سرپرست خانوار نیز می‌شود که البته هدف اصلی جشنواره زنان و تولید ملی نیز ایجاد فرصتی برای تامین معاش این بانوان و خانواده‌های آنان است.

وی با اشاره به برگزاری ۲ دوره چکاپ زنان سرپرست خانوار تصریح کرد: با توجه به تاکیدات شهردار تهران در خصوص همکاری همه جانبه با ستاد توانمندسازی برای رفع مشکلات زنان سرپرست خانوار، شرکت شهر سالم نیز در بخش تامین سلامت این بانوان فعالیت‌هایی را به انجام رسانده که در این راستا پس از اتمام ۲ دوره چکاپ زنان سرپرست خانوار در مراکز بهداشتی درمانی شرکت شهر سالم، بیش از ۳۰۰۰ نفر از آن‌ها تحت معاینات مختلف قرار گرفتند.

غفاری افزود: در این چکاپ‌ها پس از اینکه اطلاعات اولیه از بانوان سرپرست خانوار اخذ می‌شود، پزشکان متخصص پرونده‌ها را بررسی کرده و نسبت به شناسایی بیماران اقدام می‌کنند. در ‌‌نهایت پرونده بانوان سرپرست خانوار تکمیل شده و به تشخیص متخصص، مشخص می‌شود که هر بیمار در چه بازه زمانی نیازمند مراجعه به پزشک است.

وی همچنین اضافه کرد: در ‌‌نهایت در زمان تشخیص داده شد، فردی که بیماری داشته و نیازمند درمان است، با ارایه معرفی نامه‌ای تحت درمان قرار می‌گیرد که در این قسمت نیز به همت مسئولین ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، بانوانی که تحت پوشش بیمه پایه و بیمه تکمیلی قرار گرفته‌اند در صورت نیاز با استفاده از بیمه تحت درمان قرار می‌گیرند.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران مقوله سلامتی این بانوان به لحاظ سطح درآمد پایین آن‌ها بسیار مهم دانست و گفت: این اهمیت زمانی معنا پیدا می‌کند که زن سرپرست خانوار به علت ابتلا به بیماری، از کار و فعالیت برای تامین معاش باز می‌ماند و آنگاه وی و خانواده‌اش با آسیب رو به روی می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز