خبرگزاری کار ایران

توزیع سالانه ۶ هزار واحد خون در بیمارستانهای کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۳۳۷

سازمانی که در سال بیش از ۲ میلیون اهداکننده خون دارد و با توزیع بیش از ۶ میلیون واحد خون و فرآورده خونی به حدود ۹۴۰ بیمارستان کشور جان هزاران هزار انسان را در طول سال نجات می‌دهد و در حوزه سلامت در کشور در رأس خدمات سلامت قرار دارد، همه کارش بسیجی است.

ایلنا: مدیر کل روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران با اشاره به اهمیت اهدای خون در نجات جان انسان‌ها، اظهارداشت: سالانه بیش از ۶ هزار واحد خون و فرآورده خونی در بیمارستانهای کشور توزیع می‌شود.

به گزارش ایلنا، بشیر حاجی بیگی در نخستین نشست شورای بسیج سازمان انتقال خون ایران پس از انتصاب فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج انتقال خون کشور، گفت: سازمانی که در سال بیش از ۲ میلیون اهداکننده خون دارد و با توزیع بیش از ۶ میلیون واحد خون و فرآورده خونی به حدود ۹۴۰ بیمارستان کشور جان هزاران هزار انسان را در طول سال نجات می‌دهد و در حوزه سلامت در کشور در رأس خدمات سلامت قرار دارد، همه کارش بسیجی است.

وی تاکید کرد: اهدای خون و تقویت آن اولین خط مشی ماست و باید اهم فالیت همه در این حوزه تجلی پیدا کند.

حاجی بیگی با ذکر این نکته که سازمان انتقال خون کشور سازمانی منحصر به فرد است که وظیفه تأمین خون و فرآورده‌های مورد نیاز بیماران را به عهده دارد، افزود: وظیفه سازمان و ما که در این سازمان مشغول به کار هستیم بسیار سنگین است. باید همه فعالیت کنیم تا همکاری درون سازمانی بیشتر شود تا نتیجه کار در ارایه خدمت بیشتر سازمان و تامین خون و فرآورده‌های مورد نیاز جامعه تجلی یابد.

وی وظیفه همکاران بسیج سازمان را تقویت رفتار سازمانی مبتنی بر مکتب، آکنده از نظم و تقوای الهی دانست که برای رسیدن به آن باید برنامه‌های قرآنی در سال آینده در صدر برنامه‌ها قرار گیرد و بر احادیثو نسخ بزرگان اتکا شود.

حاجی بیگی حضور فعال بسیج در فعالیتهای اهدای خون را مهم‌ترین کار بسیج سازمان دانست که همکاران بسیج باید در آن همت بگمارند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران همچنین خواهان برنامه‌ریزی بسیج سازمان برای آمادگی جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر چهلمین سالگرد تأسیس سازمان انتقال خون ایران شد.

وی با اشاره به اینکه همه ساله در اسفند ماه که مردم مشغول برنامه‌های پیش از عید خود هستند و مراجعه برای اهدای خون کاهش می‌یابد، اعمال جراحی افزایش یافته و درخواست برای خون از بیمارستان‌ها افزایش می‌یابد، افزود: از همکارانم می‌خواهم ضمن آنکه در برنامه اهدای خون مدیران و همکاران در روز نیکوکاری(۱۴ اسفند) شرکت می‌کنند و طی هماهنگی با بسیج سایر ادارات و وزارتخانه‌ها، پیشنهاد اهدای خون را در این روز به همکاران بسیج ارائه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز