خبرگزاری کار ایران

انواری خبر داد؛

واگذاری ۱۰۰۰ دستگاه خودرو وانت به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۸۰۵

کمیته امداد از سالهای گذشته، برای برخورداری خانواده‌ها از استحکام، ایستایی و ثبات لازم و مقاومت در برابر فشارهای بیرونی تلاش کرده است.

ایلنا: یک هزار دستگاه خودرو وانت یک و دو کابین با هدف ایجاد اشتغال برای مددجویان مورد حمایت و بهینه سازی فرآیند حمل و نقل بار و مسافر روستایی با حضور حسین انواری، سرپرست کمیته امداد امام(ره) در آیینی نمادین در شهرستان گلپایگان به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) واگذار شد.

به گزارش ایلنا، " حسین انواری " در این مراسم که با حضور امام جمعه، فرماندار گلپایگان و نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان و کشوری و محلی برگزار شد، واگذاری ۱۰۰۰ دستگاه خودرو وانت به مددجویان کمیته امداد را محصول یک کار جمعی عنوان کرد و گفت: به منظور اشتغال زایی در حوزه حمل و نقل روستایی، تفاهم نامه‌ای در این زمینه بین کمیته امداد و شرکت خودرو سازی دیار خودرو امضاء شده است.

وی از واگذاری ۳۰ هزار دستگاه خودرو به مددجویان در سال آینده خبر داد و افزود: ارزش خودروهای واگذار شده در بازار آزاد حدود ۶۰ میلیون تومان است که به مددجویان کمیته امداد با ۵۰ درصد تخفیف و به طور وام ۱۸ میلیون تومانی بدون کارمزد کمیته امداد و وام ۱۵ میلیون تومانی بانک با کارمزد ۴درصد واگذار می‌شود و مددجویان باید در مدت پنج سال اقساط وام‌ها را تسویه کنند.

وی یادآور شد: دو ماه آینده خودروهای ون برای حمل و نقل مسافر روستایی به مددجویان واگذار خواهد شد.

انواری در ادامه با اشاره به ۱۴ اسفند سالروز تشکیل کمیته امداد به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، یادآور شد: حضرت امام(ره) تاکید داشت که در حوزه خدمت به محرومان نباید با دلسوزی و ترحم وارد عمل شویم؛ بلکه با تکریم آنان به گونه‌ای عمل کنیم تا با شکوفایی استعدادهای افراد نیازمند، زمینه توانمندسازی آنان فراهم شود.

وی ادامه داد: خداوند توانمندی‌ها و استعدادهایی در وجود افراد قرار داده است که به دلایل مختلف زمینه رشد این استعداد‌ها متوقف شده است و وظیفه ما این است که بستر شکوفایی این استعداد‌ها را فراهم و در جهت تقویت باورهای ضعیف شده عمل کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به ابلاغ سیاستهای کلی» اقتصاد مقاومتی «از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، ادامه داد: کمیته امداد از سالهای گذشته، برای برخورداری خانواده‌ها از استحکام، ایستایی و ثبات لازم و مقاومت در برابر فشارهای بیرونی تلاش کرده است.

انواری با بیان اینکه اگر به مسائل عاطفی، روانی و فرهنگی خانواده‌ها رسیدگی شود، اقتصاد مقاومتی نیز برای آن خانواده ایجاد می‌شود، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی یک هدف میانی برای رسیدن به اهداف بلند است.

وی ادامه داد: در اسلام سفارشات زیادی درباره کار و تلاش شده است که خودکفایی، خودباوری و افزایش اعتماد به نفس از جمله آنهاست و کار اگر فی‌نفسه بهره اقتصادی هم نداشته باشد، باز هم برای شخص مفید است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز