خبرگزاری کار ایران

قهوه کوپا، دروازه‌ای رو به ترکیه

کد خبر : ۱۴۹۹۳۶

حدود ۸۹ درصد از مردم جهان قهوه و چای یا هر دو آن‌ها را مصرف می‌کنند و حدود ۳۰ درصد از مردم دنیا تنها قهوه را به هر نوشیدنی گرم دیگری ترجیح می‌دهند.

ایلنا: می‌گویند آرامش بخش است و تسکین دهنده اعصاب. هیچ کس تصور نمی‌کرد گیاهی که اولین بار در اتیوپی یافت شد به خاطر طعم و عطر فوق العاده‌اش به سرعت محبوب تمام مردم جهان شود.

به گزارش ایلنا، قهوه، نوشیدنی گرم و دلپذیری است که پس از چای محبوبیت زیادی دارد و به همین دلیل اغلب در هر خانه‌ای یافت می‌شود. حدود ۸۹ درصد از مردم جهان قهوه و چای یا هر دو آن‌ها را مصرف می‌کنند و حدود ۳۰ درصد از مردم دنیا تنها قهوه را به هر نوشیدنی گرم دیگری ترجیح می‌دهند.

در بین قهوه‌ها نیز قهوه کوپا از محبوبیت بیشتری برخوردار است چرا که قهوه کوپا دارای تمامی خواص مفید قهوه است. قهوه‌ کوپا شامل طعم‌های متنوعی همچون: وانیل، ‌کاپوچینو، فندق، شکلات، قهوه بدون شکر، قهوه خامه ایرلندی و قهوه معمولی ۳ در یک با(شکر، شیر و قهوه) می‌باشد. همچنین جوایز ارزشمندی برای مصرف کنندگان قهوه کوپا در نظر گرفته شده است. مصرف کنندگان این قهوه پرطرفدار می‌توانند با فرستادن شماره سریال این محصول به شماره ۱۰۰۰۳۳۸۸ به ازای خرید هر جعبه و کیسه‌ کوپا شانس خود را برای سفر به استانبول ترکیه امتحان کنند.

پس اگر طالب یک نوشیدنی گرم و پر انرژی همراه با جوایزی ارزنده در این فصل سرد هستید، قهوه کوپا می‌تواند‌‌ همان چیزی باشد که دنبالش می‌گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز