خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران خبر داد؛

حکم قضایی برای قالی‌شویی‌های تهران / انتقال قالی‌شویی‌ها به کهریزک

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۰۱۱

تاکنون ۱۰ مورد اخطار کتبی پلمب برای متخلفان صادر شده و ۶ حکم قضایی هم برای مسدود کردن چاه‌های آب قالی شویی‌ها ابلاغ شده است که محیط زیست موظف است این موارد را پیگیری و اخطار بدهد.

ایلنا: معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران از صدور ۶ حکم قضایی برای انسداد ۶ حلقه چاه آب قالی‌شویی‌های تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت برنامه ریزی و اشتغال استان تهران " نعمت الله ترکی " با انتقاد از سهل انگاری بسیاری از قالیشویی‌های تهران مبنی بر اینکه آب فاضلاب قالیشویی‌ها وارد آب سالم و حتی منابع زیرزمینی می‌شود گفت: البته این مشکل شامل یکی از بیمارستان‌های جنوب تهران و یک شرکت فرآورده تزریقی هم می‌شود که در این خصوص از ۲۹ قالی شویی نمونه برداری پساب شده است.

وی افزود: تاکنون ۱۰ مورد اخطار کتبی پلمب برای متخلفان صادر شده و ۶ حکم قضایی هم برای مسدود کردن چاه‌های آب قالی شویی‌ها ابلاغ شده است که محیط زیست موظف است این موارد را پیگیری و اخطار بدهد.

ترکی اظهار داشت: چندین طرح برای بهبود وضعیت قالیشویی‌ها در تهران مورد بررسی قرار گرفته که یکی از آن‌ها تجمیع قالیشویی‌ها در منطقه کهریزک و نزدیک سیستم تصفیه فاضلاب است که البته این طرح هم در دست مطالعه است و هنوز نهایی نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز