خبرگزاری کار ایران

آغاز توزیع سبدهای غذایی هلال احمر از ۱۵ اسفند

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۲۱۷

ارزش این سبدهای غذایی با توجه به فرهنگ و جمعیت هر استان و کمکهای داوطلبان و خیرین استان، متفاوت بوده و ارزش آن حداقل ۱۵۰ هزار تومان و حداکثر ۴۰۰ هزار تومان خواهد بود.

ایلنا: رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از توزیع سبدهای غذایی طرح فرشتگان رحمت از ۱۵ اسفند در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، " فرحناز رافع " با اعلام اینکه بیش از ۲۹۰ هزار سبد غذایی عیدانه از ۱۵ اسفندماه میان زنان سرپرست خانوار، بدسرپرست، بی‌سرپرست، بیماران و نیازمندان توزیع می‌شود، ارزش این سبدهای غذایی را در استانهای کشور بر اساس کمکهای داوطلبانه مردم و خیرین، بین ۱۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومان بیان کرد.

وی در آستانه توزیع سبدهای غذایی عیدانه این سازمان گفت: ارزش این سبدهای غذایی با توجه به فرهنگ و جمعیت هر استان و کمکهای داوطلبان و خیرین استان، متفاوت بوده و ارزش آن حداقل ۱۵۰ هزار تومان و حداکثر ۴۰۰ هزار تومان خواهد بود.

رئیس سازمان داوطلبان با بیان اینکه این سبدهای عیدانه میان یک میلیون و ۱۷۰ هزار نفر توزیع می‌شود، افزود: این اقلام شامل برنج، روغن، ‌چای، شکر و حبوبات می‌شود و در برخی استان‌ها اقلامی از جمله البسه، شیرینی، گردو و… نیز در این سبد‌ها قرار خواهد گرفت.

رافع همچنین از توزیع سرانه جوانان جمعیت هلال احمر نیز خبر داد و گفت: در توزیع سبدهای عیدانه، سرانه جوانان نیازمندی که عضو سازمان جوانان جمعیت هلال احمر هستند، نیز توزیع می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: افراد نیازمندی که از سوی مددکاران داوطلب جمعیت هلال احمر در سطح شهر‌ها و روستا‌ها شناسایی شده‌اند تحت پوشش غیرمستمر این طرح قرار دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز