خبرگزاری کار ایران

رئیس جمعیت هلال احمر خبر داد؛

اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۵۸۶

باید امکانات امداد و نجات، اسکان موقت، درمان اضطراری را آماده داشته باشیم تا در وقوع سوانح در جاده‌ها تا بتوانیم به سرعت به مردم خدمت رسانی کنیم.

ایلنا: طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در هماهنگی کامل با پلیس راهور، وزارت بهداشت، اورژانس کشور، سازمان میراثفرهنگی و وزارت راه و ترابری اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " محمد فرهادی " در مانور نوروزی سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر که امروز صبح در محل این سازمان برگزار شد گفت: سازمان امداد نجات از ارکان اصلی حوزه مسئولیت‌ها و فعالیت جمعیت هلال احمر است.

وی تصریح کرد: باید امکانات امداد و نجات، اسکان موقت، درمان اضطراری را آماده داشته باشیم تا در وقوع سوانح در جاده‌ها تا بتوانیم به سرعت به مردم خدمت رسانی کنیم.

فرهادی با اشاره به امکان وقوع ۳۲ حادثه در کشور گفت: نسبت به وقوع برخی از این حوادثآمادگی کامل داریم و در مورد بقیه نیز باید آمادگی کامل برای خدمت رسانی به مردم داشته باشیم.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: با توجه به اتفاقات و حوادثی که ممکن است رخ دهد باید امکانات در جای کشور فراهم باشد همانطور که این طور بوده اما الان باید تقویت شود.

فرهادی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین مشکل بحثآمادگی و آموزش است افزود: همه داوطلبین و امداد گران ما باید با حضور در دوره‌های مختلف آموزشی آمادگی حضور در صحنه و امداد رسانی و نجات را داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: آموزش طرح اساسی ما است و باید به شدت دنبال شود همانطور که این اتفاق افتاده اما روز به روز باید بیشتر شود.

وی افزود: بالا بردن توان علمی و استفاده سریع از امکانات توسط امدادگران از برنامه‌های اصلی سازما ن هلال احمر است.

فرهادی با اشاره به طرح ملی ایمنی سلامت مسافرین نوروزی گفت: خوشبختانه امسال در یک هماهنگی جامع تری با ارگانهایی که دراین امر فعال هستند؛ پلیس راهور، اورژانس کشور، وزارت بهداشت، سازمان میراثفرهنگی و وزرات راه و ترابری برای اجرای این طرح هستیم البته این هماهنگی در گذشته نیز بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز