خبرگزاری کار ایران

انجام ۱۶۸ هزار ماموریت توسط اورژانس ۱۱۵

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۸۱۰

نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ پس از ارایه خدمات پزشکی به مصدومان حوادثو بیماران یاد شده، بیش از ۷۲۸۳۸ نفر از بیماران و مصدومان را برای دریافت مراقبتهای تخصصی بیشتر به مراکز درمانی منتقل کردند.

ایلنا: رئیس مرکز مدیریت حوادثو فوریتهای پزشکی کشور از انجام ۱۶۸ هزار و ۱۲۷ ماموریت از ابتدای طرح امداد نوروزی تا کنون توسط اورژانس ۱۱۵ در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، " امین صابری نیا " افزود: از ابتدای طرح تاکنون، ۲۸۸۰۴ ماموریت ترافیکی و ۱۳۹۲۲۱ ماموریت غیرترافیکی توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ صورت گرفته است.

وی گفت: نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ پس از ارایه خدمات پزشکی به مصدومان حوادثو بیماران یاد شده، بیش از ۷۲۸۳۸ نفر از بیماران و مصدومان را برای دریافت مراقبتهای تخصصی بیشتر به مراکز درمانی منتقل کردند.

به گفته صابری نیا، بیش از ۸۱۷۲۰ مورد از آسیب دیدگان و بیماران، توسط اقدام به موقع و تخصصی تیمهای اورژانس ۱۱۵ در محل درمان شدند.

رئیس اورژانس کشور افزود: در ۲۸ حادثه نیز بالگردهای امدادی اورژانس ۱۱۵ در صحنه حاضر و ۷۸ مصدوم را پس از ارائه خدمات پزشکی به بیمارستان منتقل کردند.

به گفته صابری نیا، در حال حاضر تعداد ۵ پایگاه‌ امداد هوایی در حال امدادرسانی به امدادخواهان هستند که این پایگاه‌ها در شهرستانهای شیراز، تهران، شاهرود، زاهدان و ساری مستقر هستند.

رئیس اورژانس کشور از هموطنان درخواست کرد در صورت نیاز به خدمات فوریتهای پزشکی با شماره ۱۱۵ تماس گرفته و برای کمک به مصدوم یا بیمار شرح حال اولیه را به کار‌شناس مربوطه ارائه نمایند. برای کاهش زمان حضور کار‌شناسان اورژانس ۱۱۵ بر بالین بیمار، در اعلام آدرس محل حادثه یا منزل از علایم واضح و نشانه‌های مشخص در مسیر استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: در صحنه حادثه حتی المقدور مصدوم را مگر در صورت وجود خطر جدی و تهدید کننده جابجا نکنند، از ازدحام در محل حادثه و رانندگی در خطوط ویژه نیروهای امدادی خودداری نمایند، مسیر خودروی امدادی را باز نگه دارند و تذکرات و دستورات تلفنی کار‌شناسان ۱۱۵ را تا رسیدن تیمهای امدادی به دقت اجرا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز