خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد امام خمینی خبر داد:

برگزاری دومین دوره مسابقات سراسری قرآن دانش آموزان

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۴۹۸

دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه دانش آموزان مراکز شبانه روزی این نهاد در دو رشته حفظ و قرائت، گفت: این مسابقات در ۲۸ و ۲۹ فروردین سال جاری در مشهد مقدس با حضور ۳۵۰ نفر از دانش آموزان مورد حمایت این نهاد برگزار می‌شود.

ایلنا: مدیر کل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد امام خمینی(ره) از برگزاری دومین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه دانش آموزان مراکز شبانه روزی این نهاد خبر داد.


به گزارش ایلنا، " بهروز مهربانیان " با اشاره به دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه دانش آموزان مراکز شبانه روزی این نهاد در دو رشته حفظ و قرائت، گفت: این مسابقات در ۲۸ و ۲۹ فروردین سال جاری در مشهد مقدس با حضور ۳۵۰ نفر از دانش آموزان مورد حمایت این نهاد برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه مسابقات قرآن در تمامی ۹۷ مرکز شبانه روزی در سراسر کشور برگزار می‌شود، یادآور شد: مراحل استانی این مسابقات با حضور بیش از ۵ هزار نفر در بهمن سال گذشته برگزار شد و نفرات بر‌تر به مسابقات کشوری راه یافتند که در این مرحله به نفرات بر‌تر، جوائز نفیسی اهداء می‌شود.

مدیر کل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد امام خمینی(ره) خاطر نشان کرد: در سال گذشته بیش از ۱۲۰ کلاس روخوانی و روانخوانی، ۵۰ کلاس تجوید و ۳۰ کلاس مفاهیم قرآنی و محافل متعدد انس و تلاوت قرآن کریم در مراکز شبانه روزی برگزار شد و بیش از ۶ هزار نفر در این کلاس‌ها و دوره‌ها حضور یافتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز