خبرگزاری کار ایران

با حضور متخصصانی از امریکا و اروپا:

سومین کنگره بین المللی کاشت حلزون شنوایی برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۵۷۵۴۳

سومین کنگره بین المللی کاشت حلزون شنوایی و علوم وابسته با هدف ارایه دستاوردهای جدید این رشته و تبادل دانش میان متخصصان داخل و خارج کشور برگزار می‌شود.

ایلنا: سومین کنگره بین المللی کاشت حلزون شنوایی و علوم وابسته با حضور متخصصانی از امریکا و اروپا ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در هتل اسپیناس تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، " پروفسور محمد اجل لوئیان " دبیر علمی این کنگره با اعلام خبر فوق گفت: با توجه به اینکه سابقه کاشت حلزون شنوایی در ایران به بیش از ۲۰ سال می‌رسد و تاکنون بیش از ۶ هزار کاشت حلزون شنوایی در کشور انجام شده تا جایی که ایران در زمینه کاشت حلزون شنوایی در منطقه پیشتاز است، سومین کنگره بین المللی کاشت حلزون شنوایی و علوم وابسته با هدف ارایه دستاوردهای جدید این رشته و تبادل دانش میان متخصصان داخل و خارج کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از دیگر اهداف این کنگره، آموزش تعداد بیشتری از متخصصان گوش و حلق و بینی، کار‌شناسان شنوایی‌شناسی و نیز کار‌شناسان گفتار درمانی به منظور شناسایی و درمان به موقع کودکان و افراد مستعد کاشت حلزون شنوایی است تا به جای فرستادن کودکان ناشنوا به مدارس استثنایی، این کودکان بتوانند، مانند سایر کودکان در مدارس معمولی تحصیل کنند.

دبیر علمی سومین کنگره بین المللی کاشت حلزون شنوایی در ایران ادامه داد: در این کنگره روش‌های جدید شناسایی، جراحی و توانبخشی ناشنوایان، جزییات تکنیک‌های کاشت حلزون شنوایی، سمعک‌های کاشتنی برای کم شنوا و ناشنوایان، موارد جدید کاشت ساقه مغز برای کسانی که فاقد استخوان حلزونی هستند و کاشت سمعک‌های کاملا کاشتنی که از بیرون مشاهده نمی‌شوند، ارایه می‌شود.

وی گفت: همچنین سه کارگاه با موضوع روش‌های نوین کاشت حلزونی، دستگاه‌های جدید کاشت حلزون و روش‌های جدید جراحی کاشت حلزون برپا می‌شود.

پروفسور اجل لوئیان اظهار داشت: در این کنگره ۳۵ میهمان خارجی که همگی از استادان به نام این رشته در دنیا هستند از کشور‌های امریکا، کانادا، انگلیس، فرانسه، آلمان، اتریش و استرالیا حضور دارند.

یاد آور می‌شود، این کنگره که از سوی انجمن علمی جراحان گوش، گلو، بینی و سر و گردن ایران برگزار می‌شود، برای متخصصان این رشته دارای بیش از ۱۶ امتیاز بازآموزی است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی این کنگره به نشانیwww. irancochlear. comمراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز