خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر خبر داد؛

کاهش ۳ درصدی عملیات امداد جاده‌ای در نوروز ۹۳

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۶۳۰

بیشترین مصدوم انتقالی در استان اصفهان با ۳۵۲ نفر، مازنداران با ۲۷۱ نفر و خوزستان با ۲۵۹ نفر بود و همچنین استانهای خوزستان ۳۳۱۳۴ نفر و خراسان رضوی با ۱۸۳۸۹ نفر و همدان با ۱۷ ۶۵۶ نفر بیشترین اسکان اضطراری را داشتند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از کاهش ۳درصدی عملیات جاده‌ای و کاهش ۱۸درصدی عملیات‌‌ رها سازی در نوروز امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " پیر حسین کولی‌وند " پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود به ارائه گزارش عملیات و خدمات رسانی امداد و نجات در طرح نوروز ۹۳ پرداخت و گفت: در این طرح ۲۴۲۴۴۶ نفر مورد امداد رسانی قرار گرفتند که مصدومین ۴۵۵۳۴ نفر و نجات یافتگان ۵هزار و ۶۰۳ نفر بودند که سه هزار و ۱۰۰ نفر به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند و ۳۶۰۶۹ نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

کولی وند از کاهش ۳درصدی عملیات جاده‌ای در نوروز امسال خبر داد و افزود: همچنین عملیات‌‌ رها سازی ۱۸درصد و مصدومین انتقالی به مراکز درمانی ۱۰۴درصدی کاهش پیدا کرده است.

به گفته کولی وند عملیات در برف و کولاک با افزایش ۹ برابری و عملیات در سیل و آب گرفتگی افزایش ۶ برابری داشتند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین عملیات و خدمات در روز ۱۳ فروردین با ۵۴۰ مورد بود افزود: بیشترین عملیات و خدمات در استان مازنداران با۵۶۷ مورد، اصفهان ۴۷۷مورد و خوزستان با ۳۶۶ مورد بود.

رئیس سازمان امداد ونجات هلال احمر ادامه داد: بیشترین مصدوم انتقالی در استان اصفهان با ۳۵۲ نفر، مازنداران با ۲۷۱ نفر و خوزستان با ۲۵۹ نفر بود و همچنین استانهای خوزستان ۳۳۱۳۴ نفر و خراسان رضوی با ۱۸۳۸۹ نفر و همدان با ۱۷ ۶۵۶ نفر بیشترین اسکان اضطراری را داشتند.

کولی وند همچنین به بیشترین عملیات جاده‌ای در استانهای اصفهان، مازندران و فارس اشاره کرد و افزود: اصفهان با ۲۷۳ مورد، مازندران ۲۱۰مورد و فارس با ۱۷۵ مورد بیشترین عملیات جاده‌ای را داشتند.

به گفته وی بیشترین عملیات جاده‌ای در محورهای میمه دلیجان با ۲۱ مورد، تهران قم ۲۱ مورد و فارس ۲۱ مورد بود.

رئیس سازمان امداد ونجات هلال احمر به بیشترین عملیات رهاسازی(جاده‌ای) اشاره کرد و افزود: بیشترین این عملیات را در محورهای زاهدان – زابل با ۹ مورد، آباده اصفهان ۹ مورد و سیرجان بندر عباس با ۸ مورد داشتیم.

کولی وند همچنین با اشاره به امداد رسانی در برف و کولاک گفت: استانهای اردبیل با ۲۶۱۲۵نفر، خراسان رضوی ۲۳۹۴۹ مورد و آذربایجان شرقی با ۸۱۷۶ مورد بیشترین امداد رسانی در برف کولاک را داشتند.

وی بابیان اینکه استانهای هرمزگان، کرمان و کردستان بیشترین امداد رسانی در سیل و آب گرفتگی را داشتند افزود: در طرح ملی نوروز ۹۳ خدمات ویژه‌ای به مسافران راهیان نور ارائه شد و اهمیت ویژه‌ای به کاروان راهیان نور دادیم.

وی ادامه داد: یک میلیون و ۴هزار و ۱۵۵ نفر از مسافران راهیان نور امداد رسانی شده و ۴هزارو ۱۵۶ نفر اسکان اضطراری و ۱۳۶ نفر به مراکز درمانی انتقال داده شدند وهمچنین به ۹هزار و ۸۷۶ نفر خدمات سرپایی ارائه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز