خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

اجرای بیمه همگانی تا پایان ثبت‌نام هدفمندی به تعویق می‌افتد

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۲۹۳

«برای اینکه فشار ناشی از ثبت نام هدفمندی یارانه‌ها طرح پوشش بیمه همگانی را مختل نکند اجرای آن را تا اول اردیبهشت ماه و پایان ثبت‌نام هدفمندی به تعویق انداخته‌ایم.»

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای اینکه فشار ناشی از ثبت نام هدفمندی یارانه‌ها طرح پوشش بیمه همگانی را مختل نکند اجرای آن را تا اول اردیبهشت ماه و پایان ثبت‌نام هدفمندی به تعویق انداخته‌ایم.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی در حاشیه «همایش پوشش فراگیر بیمه همگانی، برخورداری عادلانه مردم از خدمات سلامت» درباره اقدامات وزارتخانه برای ایجاد امنیت غذایی گفت: ایجاد امنیت غذایی در اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها مورد توجه قرار گرفته و ما قصد داریم از منابعی که از انصراف مردم از یارانه‌ها بدست می‌آید افراد نیازمند را که به طور مثال تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد هستند را تحت پوشش قرار داده و در چندین مرحله منابع و نوع مواد غذایی را که با امنیت و سلامت نسبی مردم در ارتباط است در اختیارشان بگذاریم.

وزیر تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: این برنامه تا خردادماه کامل خواهد شد.

ربیعی با بیان اینکه جنبش اهدای یارانه باید به عنوان یک جنبش اجتماعی نهادینه شود، گفت: اهدای یارانه‌ها به معنی از دست دادن فرصت نیست بلکه یک نوع سرمایه گذاری است که می‌تواند به افرادی که نیازمند به دریافت یارانه هستند کمک بسیاری کند.

ربیعی ادامه داد: امروز نیاز داریم برای ساخت آینده تصمیمات مهمی بگیریم.

وزیر تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه بودجه و امکانات لازم برای پوشش بیمه همگانی فراهم شده است، گفت: سرانه دفترچه‌های بیمه پایه مشخص شده و دفاتر سازمان بیمه سلامت و سامانه ثبت نام نیز آماده هستند.

وی افزود: برای اینکه فشار ناشی از ثبت نام هدفمندی یارانه‌ها طرح را مختل نکند اجرای آن را تا اول اردیبهشت ماه و پایان ثبت‌نام هدفمندی به تعویق انداخته‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز