خبرگزاری کار ایران

نوربخش:

سیاست های ابلاغی در بخش سلامت پاسخگوی نیازهای تامین اجتماعی است

کد خبر : ۱۶۰۳۷۲

با هماهنگی های انجام شده، سال ۹۲ را بدون فروش دارایی های سازمان، با انجام کامل و به موقع تعهدات به پایان رساندیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، سیاست های کلان حوزه سلامت ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب را فرصتی بی نظیر برای بخش سلامت دانست و گفت: این سیاست ها پاسخگوی نیازهای سازمان تامین اجتماعی خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان تامین اجتماعی، «سیدتقی نوربخش» در همایش تبیین استراتژی و برنامه های سال ۹۳ سازمان تامین اجتماعی، با توجه به سیاست های کلان حوزه سلامت ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: در حوزه درمان، سازمان به سیاست های کلی سلامت ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب توجه ویژه خواهد شد.

وی با اشاره به کسری پنج هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی سازمان تامین اجتماعی در سال ۹۲، گفت: بودجه سال ۹۲ از مهر ماه ابلاغ شد و نمی توانستیم تاثیر زیادی بر برنامه های مصوب آن داشته باشیم.

نوربخش ادامه داد: اما با هماهنگی های انجام شده، سال ۹۲ را بدون فروش دارایی های سازمان، با انجام کامل و به موقع تعهدات به پایان رساندیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، تهیه و تنظیم بودجه ۹۳ در موعد مقرر را بزرگترین دستاورد سازمان از شهریور سال گذشته دانست و گفت: پس از سال ها از ابتدای امسال، دارای برنامه و بودجه مصوب هستیم.

نوربخش تصریح کرد، از شهریور سال گذشته ستاد برنامه و بودجه در سازمان تشکیل و در موعد مقرر بودجه تنظیم و همچنین در موعد مقرر به تصویب هیات مدیره رسید.

وی عدم کسری بودجه و پیش بینی مصارف براساس واقعیات را نیز از ویژگی های عمده بودجه سال ۹۳ ارزیابی کرد.

نوربخش گفت: در تبصره های بودجه سال جاری، جهت گیری های مشخصی وجود دارد، یکی از آنها الزام سازمان به تغییرات بوده که در تبصره ها به آن توجه شده است.

وی از تغییرات مورد توجه را بازنگری در ساختار سازمانی در ستاد، صف، شعب و ادارات کل به منظور پاسخگویی بهتر و رفع نیازهای سازمانی عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: در بخش بیمه ای افزایش وصولی ها، حفظ منابع و در بخش درمان نیز خرید راهبردی از موارد قابل توجه در بودجه سال جاری است.

وی با اشاره به اینکه ارکان سازمان تامین اجتماعی کاملا شکل گرفته، گفت: اعضای هیات نظارت سازمان انتخاب و این سازمان از لحاظ ساختاری از استقرار کامل برخوردار است.

نوربخش تصریح کرد، سازمان تامین اجتماعی براساس بودجه سال جاری مکلف است سند اقتصادی خود را در شش ماه اول سال ۹۳ تبیین کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز