خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی به ایلنا خبرداد:

تعرفه‌های درمان در بخش خصوصی تا پایان هفته تعیین می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۰۵۳

«با وزارت بهداشت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جلساتی درمورد تعرفه‌های درمان در بخش خصوصی داشتیم. / در هر بخش افزایش تعرفه متفاوت خواهد بود.»

معاون برنامه ریزی و نظارت سازمان نظام پزشکی از تعیین تکلیف تعرفه‌های بخش خصوصی سال ۹۳ تا پایان هفته خبر داد.

محمد جهانگیری در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر گفت: با وزارت بهداشت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جلساتی درمورد تعرفه‌های درمان در بخش خصوصی داشتیم و روشهای مد نظر مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه جلسه شورای عالی بیمه به منظور بررسی کار‌شناسی تعرفه‌های بخش خصوصی این هفته برگزار می‌شود، گفت: با برگزاری این جلسه، تعرفه‌های بخش خصوصی تا پایان هفته تعیین تکلیف می‌شود.

جهانگیری در پاسخ به این سوال که تعرفه‌های بخش خصوصی در سال ۹۳ چند درصد افزایش خواهد داشت، گفت: در هر بخش افزایش تعرفه متفاوت خواهد بود و همه بخش‌ها به یک میزان افزایش تعرفه نخواهند داشت.

وی با تاکید براینکه هدفمان این است تعرفه‌های بخش خصوصی تا حدی افزایش یابد که بارهزینه ها را ازدوش مردم برداریم، افزود: تعرفه‌های بخش خصوصی با توجه به توان مردم و کیفیت خدمات افزایش پیدا خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز