خبرگزاری کار ایران

هفته نامه رفاه با موضوع ادغام جنجالی منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۳۳۹

آن‌گونه که «رفاه» در این شماره نوشته است، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در یکی از حساسترین مقاطع فعالیت این سازمان، برای دفاع از آن به میدان آمده است.

شماره هفتم هفته‌نامه «رفاه» با تیتر کلی «و بالاخره اعتراض» در صفحه نخست خود، به موضوع ادغام امکانات درمانی تأمین‌اجتماعی با بخش درمان دولتی پرداخته و چرایی مخالفت کار‌شناسان و مجامع کارگری با این پیشنهاد را مورد بررسی قرار داده است.

به گزارش ایلنا، این هفته‌نامه در شماره جدید خود آورده است: هفته کارگر فرصت مناسبی بود تا تعدادی از مقامات ارشد و کار‌شناسان، دغدغه‌های خود را در زمینه احتمال ادغام امکانات درمانی سازمان تأمین اجتماعی در بخش درمان دولتی، اعلام کنند. هرچند علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ترجیح داد در این زمینه کماکان محتاطانه موضعگیری کند اما سید تقی نوربخش، مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی، حمید کلانتری، مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر و علیرضا محجوب، دبیرکل خانه کارگر، با استفاده از موقعیت پیش آمده، مخالفتهای صریح خود را اعلام کردند و مقام ارشد کابینه، معاون اول ریاست جمهوری با ذکر اینکه دولت یازدهم از مسیر احمدی‌نژاد و ادغام‌های نامفید پیش نخواهد رفت مخالفت خود را با این انتقال نشان داد. ورود مستقیم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به موضوع با مضمون تعلق سازمان تأمین اجتماعی به کارگران از اهمیت بیشتر موضوع حکایت داشت.

آن‌گونه که «رفاه» در این شماره نوشته است، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در یکی از حساسترین مقاطع فعالیت این سازمان، برای دفاع از آن به میدان آمده و در مراسم تجلیل از کارگران زن، گفت: این مجموعه از دسترنج خود کارگران و با عنوان خود کارگران به وجود آمده و هر کس در هرجایی چاره‌ا‌ی جز رعایت حقوق کارگران نخواهد داشت.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: مجموعه بزرگ تامین‌اجتماعی که برای توسعه آن تلاش زیادی شده باید در خدمت کارگران بماند، چرا که این مجموعه از دسترنج کارگران ایجاد شده و هیچکس چارهای جز مراعات حق کارگران را ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز