خبرگزاری کار ایران

با تجمع در مقابل مجلس انجام شد:

اعتراض معلولان به کاهش حق ایاب و ذهاب و مستمری‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۱۳۶

«معلولینی که از ویلچر استفاده می‌کنند هر ما مبلغ ۱۸۰ هزار تومان به عنوان هزینه ایاب ذهاب دریافت می‌کنند که سازمان بهزیستی این ماه حدود ۷۰ هزار تومان را برای حق ایاب و ذهاب پرداخت کرده و مستمری مدد جویان را نیز به طور کامل پرداخت نکرده است.»

تعدادی از معلولین امروز(چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه) به دلیل عدم پرداخت کامل هزینه ایاب و ذهاب و مستمریشان از سوی سازمان بهزیستی در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

«مرتضی حاجی علی» یکی از این معترضین در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: معلولینی که از ویلچر استفاده می‌کنند هر ما مبلغ ۱۸۰ هزار تومان به عنوان هزینه ایاب ذهاب دریافت می‌کنند که سازمان بهزیستی این ماه حدود ۷۰ هزار تومان را برای حق ایاب و ذهاب پرداخت کرده و مستمری مدد جویان را نیز به طور کامل پرداخت نکرده است.

وی افزود: معلولینی که از ویلچر استفاده می‌کنند ناچارند در هر مسیر حداقل ۱۵ هزار تومان پرداخت کنند که در طول یک ماه مبلغ قابل توجهی می‌شود. در خانواده ما ۴ معلول حضور دارند که همه ما اکنون با مشکل روبرو شده‌ایم.

حاج علی ادامه داد: بار‌ها برای دیدار با رئیس سازمان بهزیستی و طرح مشکلات‌مان به ساختمان بهزیستی مراجعه کرده‌ایم اما هیچ وقت به ما وقت ملاقات نداده‌اند و کسی در بهزیستی تا کنون به مشکلات ما رسیدگی نکرده است.

گفتنی است در حال حاضر فاطمه آلیا، عضو فراکسیون معلولان مجلس مشغول مذاکره با معترضان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز