خبرگزاری کار ایران

در پی تجمع اعتراضی معلولین در مقابل مجلس:

معلولان معترض دوشنبه به مجلس بازمی‌گردند

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۲۹۳

«نماینده بهزیستی نیز به ما گفت که ایاب و ذهاب معلولان زیر نظر شهرداری است اما ما معتقدیم که سازمان بهزیستی سرپرستی معلولین را عهده‌دار است و باید راسا به این موضوع رسیدگی کند.»

امروز(۱۷ اردیبهشت) در ادامه اعتراض جمعی از معلولین به دلیل عدم پرداخت کامل حق ایاب و ذهاب و مستمریشان توسط سازمان بهزیستی در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی، رئیس فراکسیون حمایت از حقوق معلولین مجلس با حضور در جمع معترضان داده است که دوشنبه ۲۲ اردیبهشت با دیدار با آنان مشکلات مالی پیش آمده را بررسی کند.

«سمانه کوثر مدار» یکی از تجمع کنندگان در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: ما بخاطر مشکلات مالی معلولین در مقابل مجلس جمع شده‌ایم تا بتوانیم با یکی از نمایندگان صحبت کنیم یا یک وقت دیداری از ریاست جمهوری بگیریم اما در ابتدا به ما اجازه این کار را ندادند و حتی نمایندگان نیز از حضور ما مطلع نشدند.

وی افزود: ما تا ساعت ۱۱ صبح دست نگه داشتیم اما به دلیل آنکه کسی به حرف ما گوش نکرد تجمع‌منان را به دخیابان گسترش دادیم و پس از آن آقای فدایی نماینده سازمان بهزیستی آمد و از ما در خواست کرد که خیابان را باز کنیم، ما نیز برای اینکار شرط دیدار با نمایندگان را مطرح کردیم.

کوثرمدار ادامه داد: بلاخره فاطمه آلیا، رئیس فراکسیون حمایت از حقوق معلولین به سراغ ما آمد و مشکلات معلولین را شنید و قرار شد که در روز دوشنبه ۸ صبح معلولان با ایشان برای حل مشکلات خود جلسه‌ای داشته باشند.

وی گفت: نماینده بهزیستی نیز به ما گفت که ایاب و ذهاب معلولان زیر نظر شهرداری است اما ما معتقدیم که سازمان بهزیستی سرپرستی معلولین را عهده‌دار است و باید راسا به این موضوع رسیدگی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز