خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بودجه و تشکیلات سازمان تأمین اجتماعی:

بیمارستان تامین اجتماعی قم ۱۲۰ تختخوابی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۸۲۳

در یکسال گذشته بیش از ۵۴ هزار نفر مراجعه به پزشکان، ۳ هزارجراحی، ۹۰۰ زایمان، ۴۳۰۰ بستری و ۱۳۵ هزار مراجعه بخشی، از خدمات ارائه شده در بیمارستان به مراجعین بوده است.

مدیر کل بودجه و تشکیلات سازمان تامین اجتماعی در اولین سفر استانی خود به منظور برسی مسائل و مشکلات استان‌ها در حوزه تشکیلات و بودجه، از بیمارستان تامین اجتماعی استان قم بازدید کرد.

محمود مجیدی نسب ضمن بازدید از کلیه واحد‌ها و بخش‌های بیمارستان تأمین اجتماعی امام رضا(ع) قم، اظهار داشت: با توجه به نیاز مردم و بیمه شدگان استان قم و پیگیری مسئولین شهر و آماده بودن زیر ساخت کلیه بخش‌ها، امیدوارم بتوانیم با اصلاح تشکیلات و تخصیص بودجه لازم، برای افزایش تختهای بیمارستان به ۱۲۰ تخت، خدمات درمانی بیشتری به مراجعین ارائه نماییم.

داود علیمحمدی مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم نیز در این برنامه اظهار داشت: در یکسال گذشته بیش از ۵۴ هزار نفر مراجعه به پزشکان، ۳ هزارجراحی، ۹۰۰ زایمان، ۴۳۰۰ بستری و ۱۳۵ هزار مراجعه بخشی، از خدمات ارائه شده در بیمارستان به مراجعین بوده است.

مدیر درمان قم در ادامه خواستار پیگیری و تاکید بر اجرای نظرات دکتر نور بخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در اولین سفر استانی خود در بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی قم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز