خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

کارت هوشمند جایگزین دفترچه‌ بیمه تامین‌اجتماعی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۱۳۰

وزیر کار از برنامه‌ریزی برای جایگزینی دفترچه‌های درمانی با کارت الکترونیک هوشمند خبر داد و گفت: طی ۳ ماه آینده سازمان تأمین‌اجتماعی به عنوان اولین سازمان بیمه‌گر اقدامات خود را برای عملیاتی شدن این برنامه آغاز می‌کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طی ۳ ماه آینده سازمان تأمین‌اجتماعی به عنوان اولین سازمان بیمه‌گر اقدامات خود را برای عملیاتی شدن جایگزینی دفترچه‌های درمانی با کارت الکترونیک هوشمند آغاز می‌کند.

به گزارش ایلنا «علی ربیعی» در مراسم افتتاح پلی‌کلینیک شهید فاتق مشهد، اظهار امیدواری کرد که با تداوم روند پیشرفت و تعالی سازمان تأمین‌اجتماعی شاهد بهبود زندگی کارگران و افزایش رضایتمندی آنان از خدمات تأمین‌اجتماعی در حوزه‌های درمانی و بیمه‌ای باشیم.

وی با بیان اینکه ۲۵ مرکز درمانی سرپایی تأمین‌اجتماعی در کشور درحال احداثاست، گفت: علاوه بر پلی‌کلینیک شهید فاتق که امروز به بهره‌برداری رسید، ۲ مرکز درمانی دیگر نیز در شهرستان‌های درگز و خواف در استان خراسان رضوی در آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی توسعه مراکز درمانی بستری را از دیگر برنامه‌های سازمان تأمین‌اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: درحال‌حاضر ۵ بیمارستان تأمین‌اجتماعی در دست احداثاست و عملیات احداث۳ بیمارستان نیز آغاز می‌شود.

ربیعی ادامه داد: برای ارتقاء خدمات درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی استفاده بهینه از مراکز درمانی موجود نیز در دستور کار قرار دارد و در این راستا ۱۰۰۰ تخت بیمارستانی نیز در قالب توسعه مراکز درمانی موجود به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به کسری بودجه نزدیک به ۵ هزار میلیارد تومانی سازمان تأمین‌اجتماعی در سال گذشته، گفت: در دولت تدبیر و امید برای جبران این کسری اقدامات خوبی به اجرا درآمد و سازمان تأمین‌اجتماعی که دچار سیاست‌زدگی و رو به افول بود، در مسیر خدمت‌رسانی به کارگران و بازنشستگان قرار گرفت و این سازمان درحال‌حاضر در مسیری مناسب روند ارتقاء خدمات را دنبال می‌کند.

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی بیمه کارآمد و مسئول را شعار این وزارتخانه اعلام کرد و گفت: امسال بیمه‌شدگان سازمان تأمین‌اجتماعی و سایر سازمان‌های بیمه‌گر روزهای شیرینی در پیش دارند و تمامی مدیران و کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی برای افزایش خدمت‌رسانی به جامعه درحال تلاش هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز