خبرگزاری کار ایران

معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی:

غیرشفاف بودن خدمات دندانپزشکی به دریافت‌های نامتعارف منجر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۷۰۹

«ارزش نسبی ۵۰ خدمت دندانپزشکی وجود داشت که قرار است این ارزش نسبی به بیش از ۲۰۰ خدمت افزایش یابد.»

معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی گفت: عدم وجود شفافیت در خدمات دندانپزشکی می‌تواند دریافت‌های غیرمتعارف از مردم را به دنبال داشته باشد.

به گزارش خبرنگارایلنا؛ محمد جهانگیری امروز درنشستی خبری درباره تعرفه‌های دندانپزشکی گفت: تعرفه‌های دندانپزشکی در دو مرحله درنظر گرفته شد، مرحله نخست رشد ۱۵ درصدی در تعرفه‌های دندانپزشکی بود که توسط هیئت وزیران ابلاغ شد.

وی بااشاره به اینکه متعادل‌سازی خدمات دندانپزشکی در قالب خدمات نسبی دندانپزشکی صورت گرفت، افزود: این متعادل‌سازی با رشد متعارف تعرفه‌ای همراه خواهد بود.

جهانگیری خاطرنشان کرد: ارزش نسبی ۵۰ خدمت دندانپزشکی وجود داشت که قرار است این ارزش نسبی به بیش از ۲۰۰ خدمت افزایش یابد زیرا عدم وجود شفافیت در خدمات دندانپزشکی می‌تواند دریافت‌های غیرمتعارف از مردم را به دنبال داشته باشد.

وی با بیان اینکه با شفاف‌سازی ارزش نسبی بیش از ۲۵۰ خدمت دندانپزشکی می‌توانیم پوشش بیمه‌ای این خدمات را نیز شاهد باشیم، افزود: البته پوشش بیمه‌ای از لحاظ آموزش و ارائه خدمات به کودکان و اطفال پیش از این در شورای عالی بیمه به تصویب رسیده است.

معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی افزود: پوشش بیمه‌ای خدمات دندانپزشکی بزرگسالان نیز به شفاف‌سازی این خدمات منوط شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز