خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت اعلام کرد:

ابزارهای تشویقی وزارت بهداشت برای خدمت در مناطق محروم

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۵۶۲

ازطریق بومی گزینی می توانیم استعدادهایی را که نمی‌توانند به مدارج عالی دست یابند شناسایی کنیم تا مردمی که فرهنگ های مختلف دارند، از پزشکان بومی منطقه خودشان خدمت دریافت کنند.

وزیر بهداشت گفت: در نظر داریم در آینده با ابزارهای تشویقی، اشتیاق خدمت در مناطق محروم را افزایش دهیم.

به گزارش ایلنا، سید حسن هاشمی در حاشیه اجلاس معاونین درمان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور اعلام کرد: در حال حاضر با توجه به آغاز به کار طرح تحول سلامت و کاهش چشمگیر میزان پرداختی بیماران به ده درصد، تعداد مراجعان به بیمارستان های تحت پوشش طرح افزایش چشمگیری داشته و باید به منظور ایجاد تسهیلاتی که بتواند پاسخگوی بیماران باشد، راهکارهایی اندیشید.

وی با اشاره به طرح اعزام نیروی انسانی به مناطق محروم، خاطرنشان کرد: نحوه پرداخت به این نیروها تا به حال موثر نبوده است. در نظر داریم در آینده مشوق هایی را در نظر بگیریم تا بتوانیم اشتیاق برای خدمت در مناطق محروم را در آنها افزایش دهیم.

هاشمی تاکید کرد: در این زمینه امسال بومی گزینی نیز صورت خواهد گرفت. از این طریق می توانیم استعدادهایی را که نمی‌توانند به مدارج عالی دست یابند شناسایی کنیم و امکان خدمت را برایشان فراهم کنیم تا مردمی که فرهنگ های مختلف دارند، از پزشکان بومی منطقه خودشان خدمت دریافت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز