خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمرخبرداد:

راه اندازی اتاق فکر در سازمان امداد و نجات هلال احمر

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۴۸۷

اتاق فکر سازمان امداد و نجات با بهره گیری جمعی از اندیشمندان و صاحبنظران حوزه امداد و نجات سراسر کشور در محل سازمان امداد و نجات راه اندازی شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از راه اندازی اتاق فکر با بهره گیری جمعی از اندیشمندان و صاحبنظران حوزه امداد و نجات سراسر کشور در این سازمان خبر داد.

به گزارش ایلنا، پیر حسین کولیوند، افزود: اتاق فکر سازمان امداد و نجات با بهره گیری جمعی از اندیشمندان و صاحبنظران حوزه امداد و نجات سراسر کشور در محل سازمان امداد و نجات راه اندازی شد.

وی اظهار داشت: این اتاق با هدف راه اندازی پایگاه فکری، بازسازی و اصلاح آئین نامه ها، دستورالعمل ها و فرایندها و در راستای اهداف و برنامه های راهبردی سازمان و ایجاد بانک اطلاعات و دریافت فکرهای مفید، تشکیل شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات خاطر نشان کرد: نخستین جلسه این اتاق با موضوع " بازنگری آئین نامه امداد و نجات " در هفته جاری تشکیل شد.

کولیوند افزود: این برای نخستین بار است که پس از تصویب و اجرایی سازی آئین نامه امداد و نجات در سال ۱۳۸۴ بازنگری و بروز رسانی این آئین نامه صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: همچنین دبیرخانه این اتاق نیز جهت برنامه ریزی وتشکیل جلسات در معاونت برنامه ریزی و آموزش های تخصصی سازمان دایر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز