خبرگزاری کار ایران

برترین استانها در حوزه اهدای خون معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۹۰۶

همدان به دلیل کسب رتبه برتر تکریم ارباب رجوع، خراسان رضوی به دلیل مجموعه فعالیت های گرامیداشت روز جهانی اهداکنندگان خون و انتقال خون استان تهران برای برگزاری بهترین جشن بزرگداشت روز جهانی اهداکنندگان خون، انتخاب های برتر در حوزه دستاوردهای ویژه بودند.

استان های سمنان با امتیاز ۲۳ و سه دهم، هرمزگان با امتیاز ۲۲ و هفت دهم و اردبیل با امتیاز ۲۱ و شش دهم، رتبه های برتر در حوزه جذب و آموزش اهداکنندگان خون را کسب کردند.

به گزارش ایلنا، براساس ارزیابی انجام شده در اداره کل روابط عمومی و دفتر جذب و آموزش اهداکنندگان خون سازمان انتقال خون ایران، همدان به دلیل کسب رتبه برتر تکریم ارباب رجوع، خراسان رضوی به دلیل مجموعه فعالیت های گرامیداشت روز جهانی اهداکنندگان خون و انتقال خون استان تهران برای برگزاری بهترین جشن بزرگداشت روز جهانی اهداکنندگان خون، انتخاب های برتر در حوزه دستاوردهای ویژه بودند.

همچنین روابط عمومی انتقال خون تهران در سه ماهه نخست امسال، رتبه نخست تولید بیشترین خبر و روابط عمومی انتقال خون آذربایجان شرقی رتبه برتر ارسال بهترین اخبار را از آن خود کردند.

بر اساس اعلام سازمان انتقال خون ایران، رده بندی انتقال خون های برتر از نگاه دفتر جذب و آموزش اهداکنندگان با در نظر گرفتن شاخص های میزان های رشد مراجعه، نسبت خونگیری به جمعیت، اهدای مستمر، اهدای بانوان، ارسال فرآورده به سایر استانها، نسبت تعداد مشاوره به پزشکان بخش اهدا و نسبت اهدای خون به نیروی خونگیر انجام گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز