خبرگزاری کار ایران

برگزاری نشست کارگروه های تخصصی سیاست های کلی نظام سلامت

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۶۹۲

هر انجمن، دستگاه و تشکیلاتی که تصور می کند باید در این کمیته های تخصصی شرکت و اعمال نظر کند، می تواند در نشست های مرتبط حضور یابد.

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور دانشگاه ها گفت: نشست کمیته ها و کارگروه های تخصصی سیاست های کلی نظام سلامت، صبح دوشنبه(فردا) برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، «سید حسن امامی رضوی» افزود: سیاست های کلی سلامت ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب ۱۴ بند دارد و این بندها در هشت کارگروه تخصصی تجمیع شده است.

وی ادامه داد: نخستین نشست این هشت کمیته نیز با حضور کارشناسان و مسئولان وزارت بهداشت، مسئولان وزارتخانه های مرتبط و دستگاه های مرتبط تشکیل خواهد شد.

قائم مقام وزیر بهداشت در امور دانشگاه ها تاکید کرد: نکته مهم این است که مشارکت فعال همه این دستگاه ها را در کمیته های تخصصی داشته باشیم.

امامی رضوی با اشاره به اینکه تا آنجایی که توانستیم، کارشناسان را به این کمیته ها دعوت کردیم و فراخوانی نیز در این زمینه اعلام می کنیم، گفت: هر انجمن، دستگاه و تشکیلاتی که تصور می کند باید در این کمیته های تخصصی شرکت و اعمال نظر کند، می تواند در نشست های مرتبط حضور یابد.

نشست کمیته ها و کارگروه های تخصصی سیاست های کلی نظام سلامت فردا(دوشنبه) در ساختمان مرکزی وزارت بهداشت برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز