خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل بیمارستان میلاد هشدار داد:

قطع همکاری با پزشک در صورت اثبات دریافت زیر میزی

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۵۱۸

سیستم پرستاری ما با کمبود مواجه است که دلایل آن مختلف است اما در مجموع در جذب پرستار آزاد هستیم و ابلاغ کرده‌ایم.

مدیر عامل بیمارستان میلاد در مورد دریافت زیرمیزی در بیمارستان میلاد گفت: زیرمیزی خط قرمز ماست و در صورت شکایت اثبات شده بیماران با پزشک مربوطه قطع همکاری می‌شود و از طریق مراجع قضایی و سازمان نظام پزشکی دنبال خواهد شد.

به گزارش ایلنا، محمود رضا فیاض با بیان این مطلب گفت: ۱۰ تا ۱۵ درصد شکایات نسبت به گذشته کمتر شده است.

وی از راه اندازی یک درمانگاه خارج از محیط بیمارستان برای اجرای نظام ارجاع بیماران خبر داد و گفت: سیستم نوبت دهی بیمارستان میلاد از اول شهریور ماه به صورت اینترنتی و تلفنی انجام می‌گیرد.

فیاض درباره طرح تحول سلامت گفت: این طرح در دانشگاه هاست و ابلاغیه برای سازمان تامین اجتماعی ارسال نشده است به همین دلیل ارجاع آن به وزارت بهداشت و دانشگاه‌ها محول شده است.

وی تاکید کرد: اصلی‌ترین چالش ما رسیدن به جریان تحت ارجاع در درون تامین اجتماعی است که امیدواریم بتوانیم به بهترین نحو اجرایی‌اش کنیم.

فیاض در مورد کمبود پرستار در بیمارستان میلاد اظهار داشت: سیستم پرستاری ما با کمبود مواجه است که دلایل آن مختلف است اما در مجموع در جذب پرستار آزاد هستیم و ابلاغ کرده‌ایم بیمارستان هر تعدادی که پرستار مراجعه کند را جذب کند و با چارت اولیه کمتر از صد پرستار فاصله دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز