خبرگزاری کار ایران

بان کی مون:

۲۰ درصد جوانان جهان هر سال گرفتار نوعی بیماری روانی می شوند

کد خبر : ۱۹۴۴۵۵

اجازه دهید جوانانی که دچار مشکل بیماری روانی هستند را قادر سازیم تا به توان بالقوه کامل خود پی ببرند، همچنین به خودمان نشان دهیم سلامت روان برای همه ما اهمیت دارد.

دبیرکل سازمان ملل متحد در پیامی به مناسبت فرارسیدن ۱۲ اوت - ۲۱ مرداد ماه - روز جهانی جوانان اعلام کرد: ۲۰ درصد از جوانان جهان هرسال گونه ای از بیماری روانی را تجربه می کنند.
به گزارش ایلنا از مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران، در پیام «بان کی مون» آمده است: امسال سازمان ملل متحد به مناسبت گرامیداشت این روز قصد دارد موانعی را از میان بردارد که موجب نگهداشتن جوانان در ورطه سکوت و انزوا می شود.

وی می افزاید: این موانع به ویژه در کشورهایی که مساله سلامت روان انکار می شود و کمبود سرمایه گذاری بر خدمات سلامت روان وجود دارد، می تواند چشمگیر باشد.

دبیرکل سازمان ملل متحد در ادامه این پیام تصریح می کند: سلامت روان چگونگی احوال شامل احساسات و سعادتمان است؛ همگی ما باید از سلامت روان خود مراقبت کرده تا زندگی رضایت بخشی داشته باشیم.

بان کی مون می افزاید: اجازه دهید جوانانی که دچار مشکل بیماری روانی هستند را قادر سازیم تا به توان بالقوه کامل خود پی ببرند، همچنین به خودمان نشان دهیم سلامت روان برای همه ما اهمیت دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز