خبرگزاری کار ایران

در هفته دولت صورت می گیرد؛

واگذاری ۳۸۰۰ واحد مسکن امید به مددجویان بهزیستی

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۵۳۶

طبق برنامه ریزی انجام شده سالانه ۱۰ درصد از مددجویان از چرخه حمایتی خارج خواهند شد که امسال نیز این امر محقق خواهد شد.

رییس سازمان بهزیستی کشور از تحویل سه هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب مسکن امید مددجویان همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایلنا از سازمان بهزیستی، «همایون هاشمی» گفت: موضوع توانمند سازی، یکی از سیاست‌های اصلی بهزیستی در سال‌های گذشته محسوب می‌شود، بطوریکه در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: اکنون مسکن، اشتغال و حمایت‌های اجتماعی و بویژه بیمه‌ها از جمله سیاست‌های بهزیستی محسوب می‌شود و از عناصری هستند که با رویکرد جدید به عنوان بسته حمایتی برای مددجویان در نظر گرفته شده است.

هاشمی گفت: سازمان بهزیستی بنا دارد به سمت توانمندسازی و خودکفایی جامعه هدف حرکت کند و در این زمینه نیز تسهیلاتی برای مددجویان و معلولان در نظر گرفته که در این راستا مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نگاه ویژه‌ای را به این سازمان دارد.

وی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده سالانه ۱۰ درصد از مددجویان از چرخه حمایتی خارج خواهند شد که امسال نیز این امر محقق خواهد شد.

هفته اول شهریور ماه، هفته دولت نامگذاری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز