خبرگزاری کار ایران

شمار مصدومان زلزله ایلام ۳۵۳ نفر اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۸۱۸

خوشبختانه در این زلزله ۶.۱ ریشتری موردی از فوت گزارش نشده و از این تعداد مصدوم، ۱۷ نفر از مصدومین همچنان در بیمارستانهای آبدانان، دهلران و دزفول بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: تا صبح امروز شمار مصدومان زلزله در استان ایلام به ۳۵۳ نفر رسیده است.

به گزارش ایلنا «علی دل پیشه» گفت: تا صبح امروز سه شنبه، طبق آمارهای ارسالی از بیمارستان ها و مرکز بهداشتی درمانی بخش مورموری، بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) آبدانان و بیمارستان شهدای دهلران، شمار مصدومان زلزله استان ایلام به ۳۵۳ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اظهارداشت: خوشبختانه در این زلزله ۶.۱ ریشتری موردی از فوت گزارش نشده و از این تعداد مصدوم، ۱۷ نفر از مصدومین همچنان در بیمارستانهای آبدانان، دهلران و دزفول بستری هستند.

وی ادامه داد: لحظاتی پس از وقوع زلزله اکیپ های پزشکی به موقع درمحل زلزله حضور یافته و خدمات به موقعی را به مصدومان زلزله زده ارائه داده‌اند و همچنان در شهرستان های زلزله زده آبدانان و دهلران حضور دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود: در کنار این اقدامات پزشکی، به گروه های آسیب‌پذیر همچون مادران باردار، کودکان زیر ۵ سال و سالمندان خدمات ویژه و مخصوص ارائه شده است ضمن این که کارگروه بهداشت و درمان در دانشگاه علوم پزشکی ایلام و وزارت بهداشت تشکیل شده و در حال آماده باش به سر می برند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز