خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر:

دستگیری عاملان تهیه و توزیع گوشت خوک در قائم‌شهر

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۳۸۹

متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به شکار خوک و ارسال گوشت آن به یکی از رستوران‌ها در تهران با همدستی فردی به نام ˈرضا – تˈ اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر اعلام کرد: عاملان تهیه و توزیع گوشت خوک در این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی مازندران، سرهنگ محمد رضا قدمی گفت: در پی کسب خبر از منابع اطلاعاتی مبنی بر شکار خوک و ارسال گوشت آن به شهرستان‌های اطراف توسط فردی به نام ˈحسین – عˈ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قائم‌‌شهر قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی، ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان موفق شدند، متهم را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی قائم‌شهر اظهار داشت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به شکار خوک و ارسال گوشت آن به یکی از رستوران‌ها در تهران با همدستی فردی به نام ˈرضا – تˈ اعتراف کرد.

سرهنگ قدمی ادامه داد: با هماهنگی صورت گرفته با مراجع قضایی در بازرسی از منزل استیجاری این متهم و همدست وی ۲۰۰ کیلو گوشت خوک آماده شده، تجهیزات ماهواره‌ای و تعدادی لوازم سرقتی منزل کشف شد.

وی گفت: متهم در ادامه تحقیقات پلیسی به فعالیت در ارسال گوشت خوک‌های شکار شده به یکی از رستوران‌های تهران از پنج ماه قبل تاکنون نیز اعتراف کرد.

وی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز