خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت مطرح کرد:

رضایتمندی بیماران بستری در بیمارستان‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۳۷۹

رضایتمندی بیماران بستری در بیمارستان‌ها حاکی از اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت در سراسر کشور است / این طرح با سه رویکرد حفاظت مالی از مردم، ایجاد عدالت در دسترسی به خدمات سلامت و ارتقای کیفیت خدمات آغاز شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: افزایش پاسخگویی و کاهش پرداختی مستقیم از جیب مردم دو دستاورد مهم اجرای صحیح طرح تحول نظام سلامت در کشور است.

به گزارش ایلنا؛ «سیدحسن قاضی زاده هاشمی» افزود: رضایتمندی بیماران بستری در بیمارستان‌ها حاکی از اجرای موفق طرح در سراسر کشور است.

وی یادآور شد: طرح تحول نظام سلامت با سه رویکرد حفاظت مالی از مردم، ایجاد عدالت در دسترسی به خدمات سلامت و ارتقای کیفیت خدمات آغاز شد.

وزیر بهداشت اظهار امیدواری کرد شاهد تحقق سیاست های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب، منویات رئیس جمهور و پاسخگویی به انتظارات مردم در حوزه سلامت باشیم.

وزیر بهداشت در ادامه با اشاره به دومین عیادت دکتر روحانی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در یکی از بیمارستانهای تهران گفت: در این دیدار رئیس جمهوری از حمایت های رهبر معظم انقلاب برای عبور از برخی مشکلات تشکر کرد سپس به عیادت سایر بیماران بستری در بیمارستان رفت و از نزدیک رضایتمندی بیماران از ارائه خدمات درمانی در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت را مشاهده کرد.

بررسی میزان مشارکت دانشگاه های پزشکی در اجرای طرح تحول سلامت

محمد حاجی آقاجانی دبیر ستاد کشوری طرح تحول نظام سلامت، گزارشی از عملکرد دانشگاه های علوم پزشکی استان های آذربایجان شرقی، مرکزی و کردستان در خصوص ۷ بسته خدمتی طرح تحول نظام سلامت، ارائه داد.

وی گفت: با اعزام تیم های ۲۰ نفره از ستاد معاونت درمان به بیمارستان های تحت پوشش وزارت بهداشت در این سه استان میزان مشارکت در طرح را بررسی کردیم.

وی با اظهار خرسندی از روند مطلوب طرح تحول نظام سلامت در بیمارستانهای دولتی وزارت بهداشت افزود: خوشحالیم که دو قول رییس جمهوری به مردم کشور مبنی بر کاهش هزینه های پرداختی و عدم ارجاع بیماران به خارج از بیمارستان در راستای اجرای طرح تحول محقق شده است.

طرح تحول نظام سلامت از ۱۵ اردیبهشت ماه با هدف کاهش هزینه های درمانی، افزایش رضایتمندی مردم از خدمات درمانی و بهداشتی و نیز افزایش دسترسی به خدمات بهداشت و درمان در سراسر کشور آغاز شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز