خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن ام اس ایران در گفت‌وگو با ایلنا:

بیمه تکمیلی بیماران ام اس بلاتکلیف مانده است

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۸۳۵

مقرر شده است در مراکز هلال احمر در اکثر نقاط کشور دستگاههای توانبخشی در نظر گرفته شود تا بیماران به پایگاه‌های بیشتری دسترسی داشته باشند.

رئیس انجمن ام اس ایران با اشاره به اینکه بیمه تکمیلی بیماران ام اس بلاتکلیف مانده است، گفت: هنوز با سازما‌های بیمه‌گر در این زمینه به توافق نرسیده‌ایم اما همچنان پیگیر موضوع هستیم.

سید حسن وزیری در گفتگو با خبرنگار ایلنا از اقدامات جدید برای بهبود توانبخشی بیماران ام اس خبر داد و گفت: علاوه بر دستگاه‌های توانبخشی انجمن در حال رایزنی با نهادهای دیگر هستیم تا امکانات توانبخشی برای بیماران ام اس را گسترش دهیم.

وی با اشاره به انعقاد قرارداد با هلال احمر در این زمینه گفت: مقرر شده است در مراکز هلال احمر در اکثر نقاط کشور دستگاههای توانبخشی در نظر گرفته شود تا بیماران به پایگاه‌های بیشتری دسترسی داشته باشند.

وزیری با اشاره به اینکه اقدامات دیگری نیز در حال انجام است، افزود: از جمله این اقدامات، جست و جو برای مکانی است تا بیمارانی که برای درمان از شهرستان به تهران مراجعه می‌کنند، به صورت موقت اسکان داده شوند.

به گفته رئیس انجمن ام اس ایران این مکان برای بیمارانی است که توانائی مالی برای پرداخت هزینه‌های اسکان در شهر تهران را ندارند.

وی تصریح کرد: علاوه بر این با همکاری سازمان بهزیستی به دنبال خدمات رسانی به بیماران در منازل آنها هستیم، به این صورت که با تامین وسایل حمل و نقل مناسب از سوی بهزیستی بتوان سریع به محل زندگی بیماران مراجعه و اقدامات لازم را برای آنها انجام داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز