خبرگزاری کار ایران

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

تاکنون مشکلی در مورد بیمه تکمیلی جانبازان گزارش نشده است

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۲۴۶

با توجه به اینکه جانبازان در حال ورود به سنین میانسالی هستند و توانایی جسمانیشان کاهش یافته به نظر می‌رسد، مساله درمان در اولویت مسائل جانبازان قرار داشته باشد.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر وجود مشکل در بیمه تکمیلی جانبازان به فراکسیون ایثارگران نرسیده است.

اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد مشکلات پیش آمده برای بیمه تکمیلی جانبازان گفت: این نخستین باری است که چنین موردی مطرح می‌شود و تاکنون مشکلی در این زمینه به ما گزارش نشده است.

وی ادامه داد: در گذشته برخی وزارتخانه‌ها از نظر درمانی امکانات خوبی به جانبازان شاغل ارائه می‌دادند، در حالی که برخی دیگر خدماتشان در حد مطلوب نبود، به دلیل این عدم یکپارچگی، سال گذشته قرار شد که مسائل درمانی تمام جانبازان بر عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار بگیرد.

کوثری با اشاره به طرحی در زمینه بیمه جانبازان که در حال بررسی در شورای نگهبان است، تصریح کرد: جانبازان در صورت تصویب این طرح می‌توانند برای گرفتن خدمات بیمه به صورت اختیاری، یا وزارتخانه محل کار خود را انتخاب کنند و یا این خدمات را از بنیاد شهید دریافت کنند.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس در پاسخ به اینکه اکنون کدام یک از مسائل جانبازان در اولویت قرار دارند، گفت: با توجه به اینکه جانبازان در حال ورود به سنین میانسالی هستند و توانایی جسمانی آنها کاهش یافته به نظر می‌رسد، مسئله درمان در اولویت مسائل جانبازان قرار داشته باشد. در مورد ایثارگران و خانواده شهدا نیز این مسئله صدق می‌کند.

کوثری ادامه داد: اولویت بعدی در مورد جانبازان دریافت حق و حقوقشان است که بنیاد شهید عنوان کرده تا آخر شهریور ماه امسال معوقات جامعه ایثارگران پرداخت خواهد شد که امیدواریم این اتفاق در زمان اعلام شده صورت بگیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: در یک سال گذشته، بنیاد شهید اقدامات مختلفی را انجام داده اما اینگونه نبوده است که تمامی مشکلات حل شود. از همین رو از بنیاد انتظار می‌رود که فعالیت بیشتری در جهت رفع مشکلات جامعه ایثارگری داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز