خبرگزاری کار ایران

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد:

شمار قربانیان ابولا از ۴۰۰۰ نفر گذشت

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۵۵۸

تاکنون ۸۳۹۹ مورد ابتلا یا مشکوک به ابتلا به ابولا ثبت شده که بیشتر آن‌ها در غرب آفریقا بوده است.

سازمان جهانی بهداشت(WHO) اعلام کرد: تعداد افرادی که در ارتباط با ابولا جان خود را از دست داده‌اند از ۴۰۰۰ نفر فرا‌تر رفته است.

به گزارش ایلنا، «دیوید نابارو»، نماینده ویژه سازمان ملل متحد که روند مقابله با ابولا را پیگیری می‌کند، هشدار داده است که اگر تقریبا تمام کشور‌ها علیه ابولا بسیج نشوند ممکن است جهان تا ابد گرفتار این بیماری باشد. پیش از این سازمان ملل متحد خواهان اختصاص حدود یک میلیارد دلار منابع مالی برای مقابله با بحران شیوع ابولا شده بود اما اعلام شده که تاکنون تنها یک چهارم این مبلغ تامین شده است.

براساس گزارش‌ها، سه کشور گینه، لیبریا و سیرالئون بد‌ترین وضعیت را بین کشورهای درگیر با ابولا دارند و تازه‌ترین داده‌ها نشان می‌دهد که تنها در این سه کشور، ۴۰۲۴ مورد مرگ افرادی گزارش شده که یا به ابولا مبتلا بودند و یا مشکوک به ابتلا بوده‌اند. هشت مورد از مرگ افراد در ارتباط با ابولا در سنگال و یک مورد هم در آمریکا ثبت شده است.

بنابر گزارش بی‌بی‌سی، در مجموع تاکنون ۸۳۹۹ مورد ابتلا یا مشکوک به ابتلا به ابولا ثبت شده که بیشتر آن‌ها در غرب آفریقا بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز