خبرگزاری کار ایران

معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان نظام پزشکی خبر داد:

راه‌اندازی سامانه جامع اطلاعاتی و صلاحیت‌های حرفه‌ای

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۳۲۸

این سامانه متمرکز حرفه‌ای ارائه خدمات سلامت را در هر مکان و هر زمان ثبت خواهد کرد / ارتباط با مراکز استانی به صورت الکترونیک و رسیدگی به شکایات نیز قابل دسترسی در این سامانه خواهد بود.

معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان نظام پزشکی از راه‌اندازی سامانه جامع اطلاعاتی و صلاحیت‌های حرفه‌ای خبر داد.

به گزارش خبرنگارایلنا، محمد جهانگیری چشم انداز سازمان نظام پزشکی کشور را بر مبنای حفاظت از مردم، تضمین ایمنی بیمار و بالا بردن استاندارد‌ها عنوان کرد و گفت: این سازمان در حال توسعه و توانمندسازی جامعه پزشکی و تبدیل شدن به موثر‌ترین سازمان در نظام سلامت کشور است.

جهانگیری با اشاره به راه‌اندازی سامانه جامع اطلاعاتی و صلاحیت‌های حرفه‌ای گفت: این سامانه متمرکز حرفه‌ای ارائه خدمات سلامت را در هر مکان و هر زمان ثبت خواهد کرد.

بنا براظهارات معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی کلیه پرداخت‌ها از سوی بیمه پایه و بیمه‌های تکمیلی در این سامانه ثبت خواهد شد.

وی ادامه داد: ارتباط با مراکز استانی به صورت الکترونیک و رسیدگی به شکایات نیز قابل دسترسی در این سامانه خواهد بود.

جهانگیری از دسترسی شهرهای شیراز، مشهد، یزد، تبریز، ‌اصفهان به این سامانه خبر داد و گفت: دسترسی باقی استان‌ها نیز طی هفته‌های آینده انجام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز