خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و گو با ایلنا اعلام شد؛

ملاقات اعضای جمعیت هلال احمر با قربانی اسیدپاشی اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۴۵۰

بنا به دستور صریح وزیر بهداشت، شماری از پزشکان متخصص به‌طور روزانه موظف به معاینه مهدیه و ناظر بر روند سلامت وی خواهند بود که گزارش این معاینات مستقیماً به شخص وزیر گزارش خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر از ملاقات رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با خانواده قربانی اسیدپاشی اخیر اصفهان خبر داد.

«وحید رحمتی‌رودسری» با اعلام این خبر به ایلنا گفت: در عیادتی که با حضور خانم رافع، مومنی از خانواده «مهدیه ابراهیمی» قربانی اسیدپاشی اخیر اصفهان به نیابت از رئیس جمعیت هلال احمر داشتیم، روند درمانی و سلامت وی مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر کل روابط عمومی جمعیت هلال احمر ادامه داد: بنا به دستور صریح وزیر بهداشت، شماری از پزشکان متخصص به‌طور روزانه موظف به معاینه مهدیه و ناظر بر روند سلامت وی خواهند بود که گزارش این معاینات مستقیماً به شخص وزیر گزارش خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر خاطر نشان کرد: پدر مهدیه در این ملاقات خواستار آن شد تا این حمایت‌ها مستمر باشند و همچنین از اقداماتی که تاکنون وزارت بهداشت و نیروهای امنیتی و انتظامی در این زمینه داشته‌اند، سپاسگزاری کرد.

وی افزود: قرار شد تا مدیر عامل جمعیت هلال احمر اصفهان به‌صورت مستمر به عیادت خانواده قربانی اسیدپاشی اصفهان رفته تا از نزدیک وضعیت درمانی را از نظر تامین دارو و یا هر گونه اقدامات پزشکی دیگر جویا شده تا روند بهبود درمان مهدیه تسریع شود.

رحمتی در خاتمه گفت: این اقدامات در راستای همکاری نزدیک جمعیت هلال احمر و وزارت بهداشت انجام می‌گیرد و جمعیت در این شرایط احساس وظیفه و مسئولیت می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز