خبرگزاری کار ایران

ارائه خدمات درمانی رایگان در مناطق محروم

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۶۴۰

تیم پزشکی یادشده شامل پزشک متخصص، پرستار، دارویار، آموزشیار است ‏که با هدف ویزیت رایگان و درمان بیماران نیازمند به منطقه محروم ایزمان اعزام می‌شود.

تیمی از پزشکان و پزشکیاران بسیجی به مناسبت برگزاری گرامیداشت ‏پانزدهمین یادواره شهدای منطقه گیفان، در روستای محروم «ایزمان» شهرستان بجنورد مستقر ‏می‌شود. ‎

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان بسیج جامعه پزشکی، تیم پزشکی یادشده شامل پزشک متخصص، پرستار، دارویار، آموزشیار است ‏که با هدف ویزیت رایگان و درمان بیماران نیازمند به منطقه محروم ایزمان اعزام می‌شود.

جراحی رایگان چشم ۹۵ بیمار مناطق محروم مشکین شهر

بر اساس این گزارش ۹۵ بیمار مبتلا به بیماری‌های مربوط به چشم نیز به همت بسیج جامعه پزشکی سپاه عاشورا و سپاه اردبیل در مناطق محروم مشکین شهر به صورت رایگان جراحی شدند.

این گزارش افزود: از این تعداد بیمار، ۸۰ بیمار در بیمارستان علوی و ۱۵ تن دیگر نیز در بیمارستان چشم پزشکی مهر تبریز جراحی شدند.

ویزیت رایگان در مطب پزشکان متخصص اطفال

بسیج جامعه پزشکی همچنین از ویزیت رایگان متخصصان اطفال در سمنان خبر داد.

بر اساس این گزارش به تمام شیرخوارگان زیر یک سال که مشکل و بیماری خاص دارند، نامه ‏معرفی برای ویزیت رایگان در مطب پزشکان متخصص اطفال سازمان بسیج جامعه پزشکی داده شد.

این شیر خواران به همراه مادران خود در همایش جهانی شیرخوارگان حسینی شرکت کرده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز