خبرگزاری کار ایران

امضا تفاهم‌نامه میان هلال احمر و دانشگاه آزاد

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۵۱۲

با این تفاهم‌نامه می‌توانیم به توسعه خدمات پزشکی، آموزشی و پژوهشی دست یابیم.

تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک جمعیت هلال احمر و دانشگاه آزاد اسلامی در سالن کنفرانس ساختمان صلح جعمیت هلال احمر به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این تفاهم‌نامه با حضور فرهادی رئیس جمعیت هلال احمر و میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برای ارائه بهتر خدمات پزشکی و استفاده از ویژگی‌ها و ظرفیت‌های متقابل و مرتبط دو طرف در این زمینه تهیه و تنظیم شد.

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه جمعیت هلال احمر یک نهاد مردمی است، اظهار داشت: این نهاد به عنوان نهاد معین دولت با قدمتی ۹۲ ساله در امر خدمات بشردوستانه، امداد و نجات به یاری مردم در آسیب‌های طبیعی و اجتماعی می‌پردازد.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد با دارا بودن پتانسیل‌های تحقیقاتی، آموزشی و… می‌تواند به مجموعه جمعیت هلال احمر در مسائل پزشکی اعم از آموزشی، تحقیقاتی و تولیدات و تجهیزات پزشکی کمک کند.

فرهادی افزود: بیش از ۴۴ حادثه در سطح کشور اتفاق می‌افتد که در راس آنها زلزله قرار دارد و جمعیت باید آمادگی پیشگیری و مداخله در زمان حادثه را با ارائه خدماتی چون امدادو نجات، ‌اسکان، ‌ درمان، حمایت‌های روانی پس از حوادثو نگهداری مردم در آن شرایط خاص را داشته باشد.

رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: با همکاری مراکز علمی و دانشگاهی و دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه‌های علمی و پژوهشی امکان مناسبی برای همکاری یافته‌ایم که در این تفاهم‌نامه تجلی پیدا کرده است.

میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم‌نامه با مفاد ارزشمند اظهار داشت: با این تفاهم‌نامه می‌توانیم به توسعه خدمات پزشکی، آموزشی و پژوهشی دست یابیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز