خبرگزاری کار ایران

توزیع اقلام موردنیاز برای ارتقا هتلینگ ۱۸ بیمارستان منطقه محروم

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۷۸۰

بیش از ۷۳۸ بسته در مرحله نخست توزیع اقلام ۱۱ گانه هتلینگ شامل تخت، کمد، تشک، پایه سرم، میز و پله کنار تخت که مربوط به وسایل رفاهی بیماران است در بیمارستان‌های یاد شده توزیع شد.

مدیر برنامه ارتقا کیفیت هتلینگ در بیمارستان‌های وابسته به وزارت بهداشت گفت: اقلام مورد نیاز برای ارتقا هتلینگ(خدمات غیرپزشکی به بیمار بستری) ۱۸ بیمارستان منطقه کمتر برخوردار و در عین حال سردسیر کشور توزیع شد.

به گزارش ایلنا از دبیرخانه طرح تحول نظام سلامت، «علی ماهر» افزود: بیمارستان‌های شهرهای سردشت، نقده، بوکان، مشکین شهر، مهاباد، پیرانشهر و اشنویه از جمله این بیمارستان‌ها به شمار می‌آیند.

وی ادامه داد: بیش از ۷۳۸ بسته در مرحله نخست توزیع اقلام ۱۱ گانه هتلینگ شامل تخت، کمد، تشک، پایه سرم، میز و پله کنار تخت که مربوط به وسایل رفاهی بیماران است در بیمارستان‌های یاد شده توزیع شد.

مدیر برنامه ارتقا کیفیت هتلینگ در بیمارستان‌های وابسته به وزارت بهداشت اعلام کرد: حدود ۲۰ تیم ارزیاب از اول مهر ماه به استان‌های کشور سفر کرده و وضعیت هتلینگ را مورد ارزیابی قرار داده‌اند. ضمن اینکه در شروع برنامه طرح تحول نظام سلامت، بازدید مقدماتی از ۵۷۰ بیمارستان دولتی به عمل آمد.

وی افزود: اکنون بازسازی تعمیرات در برخی بیمارستان‌ها پایان یافته و در بعضی بیمارستان‌ها نیز در حال انجام است.

این مقام مسوول در وزارت بهداشت گفت: مناقصه‌هایی برای خرید تجهیزات مربوط به هتلینگ در حال انجام است و تمام سعی ما این است که تا پایان سال تمام تجهیزات مربوط به هتلینگ - یعنی وسایل رفاهی بیماران - خریداری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز